Wow! Oren!


Tengah hari tadi ke Bandar Tun Razak. Memenuhi jemputan walimah Naim dan pasangannya Shila. Naim rakan satu course di USM. Pasangannya muda lagi. Baru usia 23 tahun. Bakal jadi guru juga. Dua-dua pun anak Bongsu.


Naim ni orang Kedah. Dia buat kenduri sekali je terus kat belah pompuan ni. Senang cerita. Tapi bagus juga. Senang lagi kami nak pi di Bandar Tun Razak ni.

Hurmmm... Hari ni baru 21hb. Walawei! Apa nak buat untuk mengisi masa lapang ni ha?






9 comments:

Ayaq masak said...

beronggeng.

cikgu jawe said...

aku dh nampak aura pengantin kt bdk tudung hitam baju merah tuh!. :D

hayad said...

ayaq masak--> tu la cdgnye :)

cikgu jawe--> mn ada budak tudung itam dlm gambo tu? byk kali aku tenung n telek. siap tenyeh2 mata lg, sape yg pakai tudung itam cj???

cikgu jawe said...

haha! tudung merah baju itam. kekekeke.. adeehhhh..

snm said...

cikgu..baking kek lagi cikgu! :p saya belum buat lagi :( minggu ni mama masak sedap2. x dan nak pegang pape kt dapo :p

Acik Aminbakish said...

dayah, bila balik KL? sebelum balik jom shoot photography kat Taman Tasik tak pun kat Kuale pun ok, Dayah jadi model ok tak?

:)

Acik Aminbakish said...

balas dalam sms ye..

DeeN said...

WoW! Oren.

kakluna said...

jiwa muda!

Followers