Hujung Minggu 1

Nasib baik kat Nilai ni ada 3G yer. Dapat la berintenet juga. Semalam jalan-jalan di Alamanda. Ct ajak makan Sushi King. Sebenarnya dah lama teringin makan kat Sushi King tapi masalahnya saya macam tak tahu nak order macam mana, hahaha. Al-maklumlah, saya ni budak kampung je kan.. kekeke. Setakat makan sushi kat Tesco tu penah la.

Ghoper-ghopernye senang je. Sebagai first timer saya mana reti sangat kan. Dah la tak reti pakai chopstick, hehe. Lepas tu boleh pulak pi order coffee, wakakaka.

"Cofee takde kak". Sambil adik tu senyum je.

"Ooo, xde ea? Hehehe". Malu saya :p Akhirnya saya order la teh hijau jepun. Dah namanya makan Sushi, kena la menjepunkan diri kan.

Mentang-mentang la saya ni peminat fanatik coffee, ke mana-mana nak coffee. [Aritu baca dalam majalah Harmoni, ada kajian kat negara omputeh nun kata minum coffee boleh mengecilkan saiz buah dada wanita]. Haha, dulik ape saya. Tapi rasanya kajian tu tak betullah! Cuba korang [pompuan] check saiz korang punye sekarang. Ada beza ke? Haha. Kalau yang lelaki nak check korang punye dada pun, silalah!


Lepas solat maghrib, jalan-jalan cuci mata. Banyak sale sekarang ni. Lepas tu rasa nak tengok wayang. Kami pun decide nak tengok Brain Scan, filem komedi fiksyen arahan Ahmad Idham. Penuh budak-budak je dalam panggung bersama parent diorang. Ok la cerita ni. Lawak tengok aksi Mek dengan Zul Yahya semasa bertukar personaliti tu.

Ok lah, hujung minggu ni mesti ramai blogger jalan-jalan. Selamat berhujung minggu semua.




2 comments:

chekgu Bani Hassim said...

camne cara nk order kat shushi king tu??
ko xcite pon..

aku pon tatau...aku pon org kampung cm ko gak! :P
sbb rasenye sushi dier kan bergerak2 atas conveyer tu..cmne nk amik???

hayad said...

CHEKGU BH--> ko amek je mn2 yg ko nk mkn time dia tgh bergerak tu.nnt nak byr, panggil la dia, nnt dia akan tau harga sushi ko tu base on code pd plate tu.dia buat bil, p byr kt kaunter. dlm menu pun ada harga. so leh tgk.

kalo ko nk yg jns order pun boleh. tgk kt buku menu. pilih la mn nak. sng nk mampos order n mkn sushi, hehe.

punyer la bengong ku rasa sebelum nih, kekeke.

Followers