Pemain Boling Sekolah Yang Terhebat di Abad Ini (kuikuikui!)


What I did today? Erm, lepas sekolah, kami ada game boling sesama cikgu-cikgi. Mula-mula ramai yang nak datang. Sekali yang datang wajah-wajah dalam gambo ni je plus dengan Cikgu H dan PK KOKO kitorang. Sebenarnya Cikgu H selaku guru penasihat Kelab Boling sekolah nak bawak ahli-ahlinya latihan. Lepas tu ada coupon free. Cikgu H offer la kat cikgu-cikgi yang berminat untuk datang main. Kami main 4 game. 1 game free plus 3 yang dibayar sendiri dengan harga cuma RM5.


Yang datang main tentulah yang bujang trang tang tang kecuali Mak Dara duduk sebelah kiri sekali tu. Anak dah dua orang tapi tak hengatttt. Isk isk... mak sapa la niii? Tapi ok la kan. Walaupun dah kawen dan berkeluarga still boleh get going dengan kawan-kawan. Satu sikap yang baik. That is told by the "WHY MEN MARRY BITCHES". Hehehe. Tapi dalam kes ni kena dapat suami yang sporting dan tak kesah jugak la.

Tajuk gambar ini adalah " PEMAIN BOLING SEKOLAH TERHEBAT DI ABAD INI".





Saya ni sempat lagi berbloging dan berfacebooking. Soalan xm Science Form 1 tak siap lagi ni. huk huk! Pn. X dah semacam je kat saya tadi. Saya kata nak hantar hari ni tapi sebenarnya tak siap lagi sebab saya tertinggal buku soalan di sekolah Jumaat lepas. Lepas tu saya kata virus makan folder soalan saya, kekeke.


Masa assembly pagi tadi saya dengan Azwa bercakap-cakap, duduk belakang kerusi dia pulak tu. Lepas assembly habis, saya bangun dulu, lepas tu Azwa cerita Pn. X bising-bising kata, "the two of u aaa, keep on talking bla bla bla...". Ehhh, suke hati kami la kan. Bukan kami sembang kuat sampai ganggu assembly. Dia nak orang jadi macam dia pulak, yang kononnya Mrs.Perfecto la. Ceh! Ape kes?


Pn. X di sini adalah cha ya nun alif. Memegang jawatan Ketua Bidang. Baru naik pangkat tahun ni. Kalau saya tak siap soalan lagi pun, bukan dia yang akan stapler segala bagai. Saya tau la keje saya. Memang la date hantar sepatutnya last week. I know, it is my fault. Tapi keje saya tetap beres dan dibuat. Tak ganggu orang lain punye kerja pun. Lain la soalan xm form 1 tu saya buat, lepas cetak, dia yang stapler or orang lain yang kena stapler. Itu baru la mengganggu kerja orang. Ni dari awal sampai akhir saya punyer kerja. So let me settle it on my own la.


Ok lah. Nak buat soalan xm. Grrr..grrr..






2 comments:

CJ said...

dayah!. aku dh siap soklan peksa. hahaha *gelak lanun

:))

hayad said...

CJ--> aku br siap smlm weh. tu pun ada yg tak kena lg di mata MRS.X tu!

Followers