Dah Sukan!

Yeszaaa!!! Selesai sudah temasya sukan. Kali ini buat di Stadium Cheras. Lega. Penat? Yes, penat. Tapi puas dan seronok. Kenapa? Pasal rumah KUNING juara keseluruhan!!!! Berjaya mengekalkan kejuaraan tahun lepas. Yabedabedoooo!! ;) Tapi kawad kaki, pasukan KUNING dapat tempat ketiga.





Rumah merah juara perbarisan. Memang smart pun.



Dan tempat kedua perbarisan adalah pasukan Ungu.



Pasukan Hijau. Macam terrorist plak.hehehe.




Pasukan Biru.



Bacaan ikrar.



Tengok la Brahim yang berambur alfro tu. Dah macam Afdlin Shauki plak. Lepas ni nak tekel Brahim supaya dia tak monteng kelas lagi, hohoho.

Persembahan budak-budak cheer leaders.


Tugas saya adalah menjadi Hakim Penamat bersama guru-guru lain. I like this job. Boleh jerit sama kuat-kuat bila nampak budak rumah sendiri menghampiri garisan penamat :D Rumah kuning banyak atlit tahun ni. Kena ambil nama mereka ni dari Kak Farid (Ketua Rumah sekarang) pasal Kak Farid kata saya pula jadi Ketua Rumah tahun depan. Tapi takpe, saya dah kenal budak-budak saya. KUNING bakal juara lagi tahun depan, hahaha. Berlagak giler! :p

Ok lah, no more story related to sukan-sukan after this. Masa sekolah dulu haraaaam saya nak join sukan-sukan ni. Memang take part lansung, hehe. Dah memang takde bakat nak jadi atlit, nak wat lagu mana kannn ;)

16 comments:

aiysyah said...

pendapat ikhlas saya : MERIAHNYA!

Kuning dengan ala-ala jepun.
Biru dengan bluehyppo.
merah dengan ala-ala lelaki melayu zaman parameswara.
dan UNGU , itu warna faveret saya!

Azhar Ahmad said...

si rambut afro tu selalu memonteng ke?

dav_perantau said...

Fuyoo.....Baju pembarisan tu ada org tanya ke atau memasing beli...saya dulu sek. kg..baju xder lah ganas mcm tu ..ahaks

NuRuL said...

fuiyoo..meriahnnya sukan sek hang nih..ala2 sukan antarabangsa tuhh

faisal said...

waaa, tengok gambar2 hayad ni pun macam dah duduk kat tpt tu..meriah dan buat kita terkenang masa masuk perbarisan camtu je,hihi...cikgu2 ramai yg muda lagi ek?hihi

achik said...

masa sekolah rendah dulu, daku suka gak sukan2 ni.. masa tu aktif giler.. bila sekolah menengah dah mula malas.. tgk gambar ni, rindu la plak masa sukan.. ;p

arianna adrizal said...

amboii2.. asal time kita sekolah dulu tak mcm ni eh..

hayad said...

aiysyah--> pasukan merah tu temanya pirate :)

azhar ahmad--> aah, selalu la jgk

dav_perantau--> memasing kena beli. belon, banner tu ada org taja la

nurul--> haha, ada ke plak smpai taraf antarabangsa.melampau tuuuhh :p

faisal--> aah, ramai yg muda2 :)

achik--> hehe, rindu kan?

arianna adrizal--> zaman dah berubah kan...

Dandelion said...

Wahhh vouge habisss acara sukan! Hmmm kiter pn sama la Dayah xde bakat bersukan hohoho ;P

Ainul said...

hebat betul acara sukan budak2 skarang ni kan..siap ade buat baju seragam cantik2 lagi..

akirasuri said...

Pergh!
Dasatnya sukan sekolah hang..
Terkesima saya tengok..
Hahak!
Meriah dan cantik kostum dorang..

hayad said...

dandelion--> hehe, kaki pendek.nak lompat tak leh, nk lari lg la tak leh,kan? :D

ainul--> nak mng punye pasal kan.kena la wat mcm2 jenis baju,hehe

akirasuri--> silalah terkesima,hehe

cikgu jawe said...

yes!.. akhirnya rumah kuning menang. ni le satu2nya blog yang kata rumah kuning menang. haha.

meriah acara sukan eh. mcm mini olimpik pula perbarisan tuh.

sukan sekolah kami takde perbarisan mcm tuh. dtg stadium terus lari je.. :)

hayad said...

cikgu jawe--> eh blog cikgu nurul, rumah kuning menang jgk tauuu ;) aik? takde perbarisan ker? awat lagu tu? :p

cikscarlet said...

ehehehe jahat tol ayat cikgu jawe itu...sy sungguh suka pasukan perbarisan merah itu menjadi juara..kerana sy juga guru rumah merah...yeyeyeh hoye merah is great!~

hayad said...

cikscarlet--> ooo guru rumah merah yer? ala,merah mng perbarisan jer kt sek sy tu. juara keseluruhan ttp umah kuning :D

Followers