Putar Semula


Semua ini seberat 163 kg. Semua ini berharga RM23.92. Tak berbaloi betul la dengan harga majalah-majalah, buku-buku dan sorat-sorat kobar yang dibeli ni. Tapi tidak mengapalah. Pokok kat hutan nun pun bukan banyak sangat dah nak menampung keperluan kertas manusia-manusia seantero dunia ni.

Moralnya, cintailah Bumi kita.














Dah la..apa lagi. Tak reti-reti nak balik blog sendiri ke? Dah..dah, pi updet blog memasing!







12 comments:

cikgu jawe said...

haha.. aku nampak paper harakah.

punye banyak tu RM23 aje?.. isk2.. nk buat camna kaann..

banat @ saffa @ hazwani said...

uwaaaaa~kene halau balik blog sendirik!! kecik ati la cmni.haha

Azhar Ahmad said...

Hahhahahah, memang betul... Kena pula sekarang dok sibuk kempen save our planet....

hayad said...

cikgu jawe--> paper Harakah tu bapak ku punyer :D

banat--> isk, camne leh kecik hati tu.hati kan organ terbesar :p

azhar ahmad--> yes! save our planet :)

Pa'chik said...

nampak kat bos hang harakah tu.. tak kompen la hang dayah... ekeke...

kawan aku dah kena panggil ngadap bos dia pasal ada orang ripot dia pasang poster bulan.. heheh... tapi bos dia pesan soh bawak sekali gambar airmata tok guru..

kemat said...

sikitnya depa bayar....

hayad said...

pa'chik--> ala. harakh tu bapakku yg beli.bukan daku.daku tumpang baco jo. Utusan, Brita Harian den baco gak :p

kemat--> mmg pun...

cikgu jawe said...

jgn takut dayah. aku baca harakah dlm bilik guru. depan pengetua lg. takde undang2 kata kakitangan kerajaan mesti sokong umno.

hayad said...

cikgu jawe--> ooo, aah kan. mmg xde dlm undang2.tp depa leh wat undang2 sesuka bapak tiri laki mak dia jer.haha

Kasawari said...

Cikgu,

Wah bagus lah kitar semula ni cikgu..

"tapi dalam paper macam macam cerita ada.. saya beli satu keping 30 sen.. Saya beli bukan mau baca.." he he..

Kasawari said...

yelah.. saya pun nampak Harakah.. walau ayah yang punya.. tapi hayad mesti ada baca kan..


TAKBIR!!!

hayad said...

cikgu jawe--> ooo yeahhh??? tabik spring la kat cikgu jawe bc depan pengetua.pengetua tumpang baca skli kot ek?

kasawari--> sila2 lah mencontohi sy utk kitar semula yer :p aah, sy pun tompang baca la..dah depan mata kan... :D

Followers