Pertama Kali :)


Keluar dari rumah bersama emak dengan semangat berkobar-kobar,hahaha

Tiba di SK dot dot dot...

Membuat semakan nama...

Melangkah penuh semangat,kekeke...

Saya sudah tunaikan tanggungjawab saya sebagai rakyat Malaysia ;)

Tiba-tiba bunyi doraemon keluar. Saya buka peti message saya. SMS dari seorang kawan.

"Dah mangkah? Aku dah. Mangkah apa?"

"Baru sudah. Rasa2 aku pangkah apa? Hehe"

Pangkah apa? Lu pikir la sendiriiii!!! Sekian terima kasih :D



Note : Hari ini hari lahir Cik Nurul Sensei. Bersejarah sungguh hari lahir hang tahun ni nooo. Selamat hari lahir lah yer. Semoga hang memangkah dengan bijak dan tenang :)

3 comments:

Azhar Ahmad said...

Mak aih, liputan mengundi kali pertama.. Ahahah... Merah tu baju tu....

hayad said...

AZHAR AHMAD--> hey hey...baju merah tak semestinya melambangkan itu ya!!! bunga kebangsaan kita kan merah. tu pasal saya pakai merah. anda tak nmpak warna blog saya warna ape???? hahaha

NuRuL said...

sungguh ayu cikgu dayah berbaju kurung..hehe..aku pi pakai blouse+jeans jer.. thanx for the 'nota kaki' di bawah itu ya..hehe

Followers