Penyamaran


Dalam Buletin Utama malam Isnin yang lepas (kalau tak salah la), di akhir berita, ada disiarkan visual yang dirakam oleh seorang pemuda tentang seekor kumbang yang menyerupai wajah manusia. Dalam hati kata rasa macam pernah kulihat binatang ni. Tapi di mana ye. Lalu saya segera menyelongkar folder "gambo2" dalam kepala otak Pakcik Acer ni. Akhirnya saya ketemu!!!

Kalau tahu, saya dulu hantar ke tv3. Tapi kan, kalau hantar apa-apa yang menarik pada tv3 tu dapat duit tak? Kalau tak dapat, baik tak payah. Saya tidak suka sebarang pekerjaan yang tidak mendatangkan duit.


Gambar ni pulak tak sempat nak dicop mohor tanda hak cipta terpelihara. So jangan ada sesiapa gatal tetikus nak curi yer. Sapa curi potong itu kapra!

4 comments:

Pa'chik said...

cam muke trenspomer je...

Azhar Ahmad said...

Hahhaha, mau potong itu kapara ka? Haiyooooo

cikgu jawe said...

pandai ko dayah. gambar yg sama ko terbalikkan aje, jd mcm 2 gambar berbeza.. bijak..bijak..

hayad said...

pa'chik--> ooo ea? tak tau la.x mnt transformer

azhar ahmad--> iya la!

cikgu jawe--> hehehe.terima kasih kerana memuji saya bijak.dh lama tak dpt pujian

Followers