Teka Niiii


Takde cerita la nak cerita pada korang semua yang sudi melawat blog hamba yang tak seberapa ni. Sebagai seorang yang memang selalu memberi tugasan pada pelanggan-pelanggan saya, saya nak bagi tugasan pada pelawat-pelawat semua. Sila teka gambar apakah yang terpampang ini.

Kerjasama anda amat dihargai. Sekian, terima kasih. Saya akan kembali untuk menyemak jawapan anda ;)



5 comments:

cikgu jawe said...

kapas kaca. :) nak hadiah!

NuRuL said...

yey..yey..aku tahu :)

arianna adrizal said...

mcm rupa kekabu bantal busuk dayah yg dah terkeluar dari sarongnya sbb dah terkoyak! muahahahaa..

kakLuna said...

karpet ke?

Dandelion said...

apa tu??? tp adik beradik kapas jugak kot hehe

Followers