:(

Tarik tali pagi tadi Kuning dah kalah. Dapat tempat ketiga jer.

Mata terkini Kuning 95 markah. Sedangkan rumah-rumah lain semua dah 100 lebih markahnya.

Mesti nanti budak-budak kata, lepas Cikgu Hidayah jadi Ketua Rumah, Kuning merudum.

Hurmmm....

Tekanan la pulak rasanya.

5 comments:

CJ said...

jgn rasa bersalah sgt dayah. awak dh usaha. bkn sbb ko umah kuning kalah kan.

nk ubati rasa kecewa? aku cdg ko buat jamuan ringkas kt umah kuning lps abes sukan nanti. biar bdk2 tu fikir yg sbnrnya mrk dihargai walaupun kalah. :D

hayad said...

CJ--> tp belom kalah lg ni.sukan tak habis lg. tp plan nak wat jamuan tu ada la.

Chekgu BaniHassim said...

patut salahkan budak2 tu la yang tak berapa nk athletic...
senang....

Alex Lacey said...

jangan fikir gitu Dayah, nanti jadi betul...

hayad said...

Alex Lacey--> aah kak wan. dyh terpikir gtu jgk. tp nk wat cmne, kdg2 otak ni pikir negatif je ssh betul nk mempositifkan otak ni.

Followers