Say Cheeeeees... :D

Hari ini ada sesi fotografi kelas-kelas. Bulan April hari tu dah buat sebenarnya, tapi tak tau kenapa buat semula. Katakan gambar tak jadi. So buat lagi sekali minggu ni.

Ni la budak-budak kelas saya. Tingkatan 3C, kelas nombor dua dalam tingkatan. Saya guru kelasnya. Guru kelas ni umpama ibu pada budak-budak ni la. But for me, i am too young to be their mother, hik hik! As a sister is better :p

It's time for candid! ;)

__________
Dalam kelas tadi dapat sms dari anak murid semasa praktikal di Kamunting dulu. Khabarnya Nazmi, salah seorang rakan kelas mereka tu meninggal eksiden di Kamunting 2 hari lepas. Al-Fatihah...






10 comments:

NuRuL said...

yup..
a sister is better..hehe.
jatuh saham arr jadi mak-mak nih..wahaha!!!

CikguZue said...

sekolah kat mana ni...tak ramai melayu ye?

k-riey said...

teringat zaman jadi ketua editor majalah skolah..

leseb besor nak ponteng kelas..
tapi pening kpale nak panggil orang posing gambor.. hahaha

hayad said...

nurul--> hehe

cikgu zue--> sek seri hartamas, melayu n cina sama byk rsnya, tp melayu yg pki tudung boleh dibilang dgn jari :p

k-riey--> hurm, mmg..anak murid cikgu pun ramai yg terlibat. sonok ar depa ponteng kelas.

kakLuna said...

akak selalu angan2 nk amik pic dgn anak2 murid....hmm..ntah bila la nk tercapai....

nUr@dDeEn said...

Aku suka gambo candid!
Lebih berjiwa!
:)

hayad said...

kak luna--> akak ni kalo jd cikgu mmg bgs rasanya. mst budak2 syg

nur@ddeen--> betoi2! aku setuju :)

arsaili said...

salam..teringat zaman sekolah.. dulu 1C tapi tingkat 3F

achik said...

daku pun suka gambar candid..
tersengih je bila tgk balik gambar lama.. :D

hayad said...

arsaili--> C and F stands for wut? :)

achik--> tu la psl, suke tgk gambo candid kan?

Followers