Nak Sambung Cuti Boleh Tak?

Musim mengawan dah tamat.Haha.

Hari Isnin, musim kembali ke sekolah pula. Huwaaa. Sindrom teringatkan kampung, sindrom homesick dan seangkatan dengannya kembali menyerang.

Dah terbayang kerja-kerja di sekolah. Pak Menteri! Tak boleh ka kami mai sekolah mengajaq saja? Baru la optimum core business kami!

Ahhh, sudah-sudahlah membebel pasal ketidakpuashatian. Jom mengawan! Opppss! Ter18SX pulak...



____________
Oh, i hate Monday...

9 comments:

nUr@dDeEn said...

Aku pon ingat tak mo pi keja jugak. Malashhhhhhhh. Kalo dok umah leh la lepak2 sambil beriadah. Haha...

Hang nak mengawan??? Opss!! ;)

hayad said...

nur@ddeen--> tu la psl. kan besh kalo dok umah tp duit masuk gak,hehe

Lea Dzahir said...

mengawan plaks... eheh.. :P jom.. kite dpt gi Cherating sok.. huhuhu~

NuRuL said...

aku hari 1st dah dapat 'hadiah' baru...hampeh tol..huhu

cikgu jawe said...

ops! ni apa tepek gambar sesama kumbang nih. hahahha!

jom jom kita menanda kertas dgn riang ria. lalallallaaaaa

hafiz238 said...

wah, mengawan..kebiasaanya lepas musim mengawan akan tiba musim sambut bayi kan ;)

selamat bersekolah yer, kalau cikgu tak bersemangat nak mengajar, apatah lagi murid-murid pula kan. Ganbatte

wasabe said...

ni dah ada ayat-ayat *tut* ni .. dah wajib ni... tapi jgn bulan lapan ni... kita ada plan ke redang... :)

tuantanah said...

Haha. Dulu masa zaman kanak2 innocent selalu nampak 'menatang alah apa tu?' melekat cenggitu. Masa tu tak tau kenapa ia melekat macam tu. Ingatkan kembar siam ke apa.

Errr... sekarang pun innocent lagi, cuma dah lebih berpengetahuan sikit. :)

arsaili said...

salam..mengkawan...mengawan...tu maksudnya nak berkawan2 la kan..ahaks

Followers