Perak - KL - Melaka

Dah sampai Kay El pukul 2.3o petang tadi. Kejap lagi nak turun ke Melaka. Sambung makan nasi minyak. Nasi minyak orang la. Bukan nasi minyak saya.

Oh, ya! Saya juga membawa setambun kertas soalan untuk ditanda. Bagus kan cikgu ni?

Aah, bagus la sangat tu. Buat kerja last minit. Sebelum ni asik beronggeng je kojenye. Huhu!

6 comments:

ummu_hanis said...

huhuhu. jgn jeles, akak habiskan 8 bundle paper masa minggu prekse tu jugak. huhuhu. ni yg tgh holiday sakan ni.

CikguZue said...

bawak kertas jawapan bebudak pegi kenduri kahwin jugak ke....hehehe...hebat tu.

bestnyer tgk duriannnnnnnnnn.....

saudagar gaRAM.. said...

ada jgk entri minyak..


semua ada entri minyak..

hahahaaaa....



opsss..
sori,salah.
ni nasik minyak

k-riey said...

nasik minyak ngan durian.
lagi laa x sabor nak balik!
nak melantak puas2. hehehe

amboi sdapnye cikgu jenjalan..
bagus2, mase cuti laa kene jalan2 kang.

faisal said...

waaaaaaaa...jauhnya...
waaaaaaaa...rajinnya...oh silap,kekeke..cepat2 cikgu, dah nak masuk skolah nih:) waa, sedapnya durian,huhu..naklah sikit hayad...

hayad said...

ummu_hanis--> tu la, sy ni nak holiday dulu. skang sendiri yg ssh

cikgu zue--> dan tanda sikit je kak zue. iyo2 je bwk nak tanda konon

saudagar garam--> tu la psl.asalkan ada minyak jd lah. nak komen psl harga minyak dah ramai sgt yg komen :p

k-riey--> haa,cpt2 le blk.

faisal--> ala, tak kan la umah acai xde durian?

Followers