Cinema


Dah lama giler saya tak menonton wayang. Dan hari ini saya dan Cikgu Nurul pergi nonton Ayat-Ayat Cinta di KLCC. Saya tak reti membuat review dan membuat sinopsis cerita. Cuma komen saya, filem Ayat-Ayat Cinta boleh tahan bestnya tapi novelnya lagi best best best! Yang tak best banyak benda di dalam novel tidak dapat diadaptasi ke dalam filemnya.


Saranan saya, anda perlu membaca novelnya dahulu sebelum menonton filemnya. Kerana seperti yang saya katakan, novelnya jauh lebih best best best!



____________
Esok saya nak buat benda yang amat saya suka. Dah lama saya tinggalkan aktiviti kegemaran saya itu.

2 comments:

Anonymous said...

dayah...
i da tgk :) tanpa membaca novelnya terlebih dahulu..
tapi lepas ni nak baca novel plak..
tak sangka ceritanya begini..
seakan pernah merasai pengalaman yg sama
err..pape pun muviee dia best..
fahri yg cute ! :p

hayad said...

ruru--> but i believe the real fahri in the novel is much more cute,hehehe

pnh merasai pengalaman yg sama? wah, menarik tuh :)

Followers