MsjBox Fast Break Gathering at Bora Ombak


Semalam saya menghadirkan diri ke Msjbox Fast Break Gathering (membe-membe cyber saya) di Bora Ombak, Ampang. Tahun lepas buat kat Naili's Place, Sentul. Mula-mula macam tak dapat join gathering kali ni. Tapi bila ajak Nora, dia pun ok. Saya ajak la. Maklumla, teman ni takde kereta lagi.

Gambar-gambar ni saya cilok dari blog Shai pasal saya tak banyak ambil gambar guna camera saya :D Aku cilok ek Shai. Jangan marah. Halalkan ek! :p

Tengok la makanan setimbun Cikgu Dayah tu. Dah la makan semeja dengan Kak NorZi chef tu. Dia dengan anak-anak dia makan puding je dulu masa berbuka. Saya dengan Nora hentam ngambek setambun nasi. Tapi nasi saya lagi banyak dari Nora la. (Kalau kat masjid boleh pulak aku makan sikit jer, hehehe)

Shai menunjukkan tahap ke'tera'an beliau menangkap gambar menggunakan tangan sendiri tanpa perlu meminta pertolongan dari orang lain.

Coofee is alwez my choice!

Geng Msjbox bersama-sama dengan Rosnah Mat Aris. Fuuuiyoohhh ;p


Last pose sebelum balik.


Terima kasih semua. Terima kasih Shai, Kak Retna, Jun, Kak Carneys, Sis Lin dan yang lain-lain yang tak berapa saya kenal sebab 1st time jumpe .
I was really enjoy the fast break :)



3 comments:

Teacher Hafizah said...

yg tudung hitam/choc tu nora ek? apasal aku mcm penah tengok muka dia ek?

hayad said...

fiza--> dia bdk USM jgk la. tp major fizik :)

13may said...

dah 5 tahun :)

Followers