12 Ramadhan



Hari ni berbuka di Masjid Wilayah.

Menunya nasi ayam. Makan selepas solat maghrib berjemaah. Masa berbuka, diberi kurma dengan kuih-muih jer dulu. Lepas makan, solat Isya' dan taraweh.

Hurm, esok kata housemate nak berbuka di masjid je lagi. Saya ikut jer. Hehehe.


______________
Esok ada appoiment dengan dentist. Last treatment. Pasang crowning. Tapi gigi sebatang sebelah kiri ni macam memerlukan rawatan yang sama je, uwaaaaa!!! Duit lagi!



7 comments:

Life Of Aku said...

salam ramadhan ... baguslah ... seronok juga ye tak berbuka di masjid .. suasana ramadhan dapat dirasai ..

Rantong said...

berbukan di masjid dpt belajat cara berbuka cara Rasulullah iaitu makan sedikit dulu dan terus solat maghrib. Pas tu barulah makan yg agak banyak skit.
_______________________
View Profile: Rantong™

Abang Long said...

Berbuka di masjid lebih berkat

hayad said...

life of aku--> aha, seronok jugak.

rantong-> aah, betul betul.

abang Long--> insya allah :)

achik said...

penah berbuka kat masjid masa zaman duk asrama je dulu.. pastu x merasa dah..

Nadia Yuna said...

Ya Allah Hayad oii. Nadia ari2 je buke pose di masjid wilayah tu. Sejak ari pertama puasa lagi. Tempat dah sekali dah. Jumpenye tak pulak ye. huhu

hayad said...

achik--> achik duk asrama. merasa la. dayah bkn budak ostel. tak pnh merasa suasana gitu, hehe.

nadia yuna--> laa ye ke? ramai kan. mn perasan. tp kalo nmpak kita sama2 tegor la, hehe

Followers