Pose!


Posing di pagi 1 Syawal ;p


3 Syawal

Pergi beraya ke rumah Zila, Ida dan Cikgu Azir. Di rumah Ida kami posing la ape lagi. Terima kasih kepada tripod standku walaupun dah uzur sedikit, hehehe.



Nota kaki : wei korang, nanti aku buat album gambo-gambo kita okeh! Tak banyak gambo la tahun ni punyer konvoi. huhuhu.


Hari Sabtu nanti ada Family Day. Tapi tu la, tahun ni family yang jadi penganjur tu buat lambat, biasanya raya kedua kami dah ada Family Day. Jadinya family makcik-makcik saya semua dah balik ke rumah masing-masing. Mereka stay di rumah saya dari raya pertama sampai raya ketiga je. Alamatnya tak meriah Family Day Haji Hamid tahun ni pasal Family Robitah tak cukup ahli.

1st time saya demam, sakit tekak dan batuk di hari raya. Mulanya hari terakhir puasa tu tekak dah rasa semacam. Memang saya tahan je sampai berbuka. Malam raya pertama pergi klinik. Doc kata jangan minum ais dan makan makanan pedas. Mana nak maunye? Semua makanan mesti ada pedas punye. Teman balun jer :p

Sekarang ni tekak memang sakit. Suara pun dah tenggelam timbul .Macam ada possibility untuk ilang suare je esok ni, huwaaaa!


*** Kepada mereka yang telah habis cuti dan sudah masuk bekerja, selamat bekerja semula ;) Masih boleh beraya di ofis apeee :)






2 comments:

Teacher Hafizah said...

syok kalau wat reunion ni. aku le yang jadi host nyer

hayad said...

fiza--> ni pun tak cukup korum geng aku ni. ada yg tak sehat, tak dpt join. aku pun tak sehat gak, tp bantai join jer.

Followers