Hurm, saya dah balik kampung dah 2 hari lepas. Saya tipu yang saya nak tanda habis skrip jawapan student saya, hehehe. Tak sempat habis pun. Saya terpaksa bawak balik ke kampung juga akhirnya :D


Cuba lihat. Bertuah punye anak murid. Ada ke suruh saya yang pilih jawapan dia. Sorry la beb! Saya kasi pangkah terus. Semasa marking jawapan, saya memang strict jugak. Tapi ada masanya tidak. Bergantung pada keadaan. Kadang-kadang ada student yang tersalah bubuh cas pada ion, saya consider la jawapan dia, saya betulkan casnya dan bagi betul. Tapi dalam kes di atas memang saya malas nk layan. Kalau dia tak tulis 'nota' tu maybe saya boleh consider. Tapi nak consider betul pun tak boleh sebab dua-dua jawapan yang diberi tu memang sah salah. Huhu.


Nak tido tapi tak ngantuk lagi. Esok pagi-pagi nak ke Ipoh. Dah janji dengan Azwa nak mandi-manda di Lost World. Tapi sekarang dah 1 pagi. Kena off jugak lah.

Till then. Assalamualaikum dan selamat malam :)









0 comments:

Followers