Pen Merah Pen Biru, You Marah I Lebiu!


Pen Merah hanya untuk cikgu. Don't u ever try to use red ink pen. Dulu masa zaman sekolah kalau cikgu bagi jawapan dan cikgu suruh tanda sendiri salah atau betul mesti tanya cikgu dulu, boleh ke tak pakai pen merah. Kalau cikgu kata boleh baru guna.

Sampai sekarang anak-anak murid saya pun macam tu. Mesti mintak izin dulu, hehehe. Tapi ada gak ketegaq. Sesuka hati dia pakai pen merah.

Saya suka pakai pen merah seperti gambarajah di atas. Jenama Papermate, 0.5 mm. Ni kali kedua saya beli. Kali pertama saya beli 3 batang. Semua dah habis. Lepas tu pakai pen PILOT. Sedap memang sedap tapi dakwat dia sangat cepat habis. Tak macam pen Papermate ni, lambat plak habisnya padahal saya rasa dah berkajang-kajang saya menanda.

Tadi pergi Bandar Diraja saya grab 8 batang pen ni. Err, kenapa saya tak cukupkan 10 batang je ek? Baru perasan, hehehe.




_____________
Esok dah Khamis. Uwaaaa!!!! Cuti dah nak habis. Paper 3 Chemistry tak tanda lagi. Malasnyerrr rasa... hehe :D






5 comments:

keri said...

heh, try laa pakai pen g-soft..
sies best gile menulis.
dlu try pakai papermate tp bg sy xbest laa.
g-soft ni pen indonesia rasenye.
murah dan best gile!

mule2 dapat pen ni mase form 5, da lupe hadiah ape.
hadiah debate ke dapat markah english best kot. da lupe.
tp smp ke france sy bwk bekal pen ni berpuluh2 btg, hehehe.

zwitterion said...

mak aihh banyaknya pen..:)

hayad said...

keri--> g-soft ek? pnh gak pakai. rs mcm ala2 pILOT gak. sebenornya tak kesah pen ape pun asal sedap ms guna :D

kak zwitt--> 8 btg je kak zwitt. beli sementara stok masih ada :p

nurnana said...

Aku suka pen Pilot, G-2

Aku pun pakai pen merah.

Jie said...

alamak..dah nk sekolah ke?
ishhh...rasa baru je cuti

heheh..tak pernah cukup

Followers