Yeay! Its Friday!

Fuh! Habis sudah persekolahan minggu ini. Penat? Yer, penat la juga. Tapi puas. Setakat ni keje saya semua setel, Alhamdulillah. Walaupun ada sikit-sikit yang belum dibuat.

Sekarang saya mahu mengemas-ngemas backpack saya. Nak merantau ke Serendah sekejap. Ct dari Nilai juga akan ke Serendah. Malam ni dan malam esok akan bermalam di rumah Nurul. Esok petang nak tengok Upin Ipin :) Hari Ahad insya Allah nak bermandi-mandian di air terjun.

Selamat tinggal kerja-kerja sekolah yang masih ada. Saya mahu berpoya-poya seketika :D







I snapped this photo last 2 years. Saya rasa kerengga jantan ni usung bini dia la, hehehe. Ok lah, ciow dulu geng! :)

10 comments:

achik said...

err tak pun dia tolong kawan dia yg cedera.. ;p

tchersally said...

errrr...
hanya kerengge tu je yg tau ape yg dia tgh buat tuuuu..*wink *wink

nik awin said...

romantik giler kengge tu...

uuuu dayah tgh upin ipin..nak ituttttttttttt

akira said...

Uit.. Nak ikut mandi manda gak.. Haha!

akira said...

Uit.. Nak ikut mandi manda gak.. Haha!

DeeN said...

Oit, Dayah. Pi mandi tak ajak aku.. huhuhuk!!

;)

zwitterion said...

setuju dgn achik..haha

hayad said...

achik--> hehehe.tp kerengge betina tu nmpk cm tak cedera je :p

tchersally--> itulah, kalo pandai bahasa binatang boleh gak tye dia tgh wat ape :D

nik awin--> nak ikut? tak boleh! :p

akira--> kalo nak, sila sms kan nama anda dan dtg sendiri ke air terjun tersebut. segala perbelanjaan di bwh tanggungan sendiri :p

deen--> maleh ar ajak hang :p

zwitt--> :)

Chekgu BaniHassim said...

pandai2 je ko igt dier angkat bini dier..
mane tau pakwe dier ke...kawan baik dier ke...
agak2 kerengga tu masih ramping lagi ke seperti 2 tahun yang lepas skg ni??
huhu

hayad said...

chekgu BH--> aku rasa kerengga ni pun mcm dah jd arwah jer, lg ko mau tye dia ramping lg ke tak, haha

Followers