Bz As a Bee

Sekarang jam pukul 11.12 malam. Saya baru bangun tidur sejam yang lalu. Saya bangun jam 10 malam setelah dimatikan seketika dari jam 5 petang. Giler seh! Asar, maghrib semua terlepas. Kalau tertidor dimaafkan kan?

Seriusly, saya penat giler. Petang tadi start acara padang sehinggalah hari Rabu depan. Banyak perkara nak dipikir selagi sukan ni tak habis. Semalam diumumkan markah terkumpul setakat minggu lepas, Rumah Kuning di tempat terakhir. Uwaaa!!!

Tidur saya pun jadi tak lena. Sepanjang tidur tu otak tetap masih memikir pasal sukan. Siap mimpi keluar muka budak-budak atlet Rumah Kuning lagi.

Ok lah, nak sambung type Rancangan Mengajar Harian, nak type senarai pelajar SLAD yang nak dihantar ke Jabatan. Kertas Soalan Geografi dan Science untuk Ujian I tak siap lagi ni. Ujian Intervensi Kimia Form 5 pun tak tanda lagi ni. Huwaaaa!!!!


Hurm, nampaknya akan buat keje sampai pagi la ni jawabnya...

5 comments:

DeeN said...

Dah qada' Asaq, maghrib ke blom neh? Hehehee...!!

Apa dok teriak saja. Buat kejeeeee!! Keskeskeskes!! Er.. tak nak amik aku jadik coach rumah kuning ka? ;)

WRA said...

dah dekat nak cuti sekolah ni makin sibuk la kan?

Hafiz said...

kalau tertidur, ok ajer,, yang penting kena Qada solat tu.

Semoga Rumah Kuning dapat pertahankan title juara tu :)

Ah Win said...

bawak mimpi tu..
agaknya ada chance jd winners tak??

hayad said...

deen-> ko leh jd coach free tak? kalo free aku amek ko! :D

Alex Lacey--> btul tu kak wan. mmg tgh sibuk amat neh.

Hafiz--> insya Allah, doakan :)

nik awin--> insya Allah winner, hehehe

Followers