Faktaaaa!!!

Cik Ruru telah mengetag saya :

10 fakta/hobi cik hayad

1. Seorang peminat kopi yang tegar.
2. Pengguna kicap yang tegar.
3. Tak boleh tidur menggunakan bantal yang tinggi. Lebih selesa tido dengan bantal yang nipis atau tanpa bantal di kepala. Dan tak boleh tido dengan selesa tanpa selimut. Akan tutup seluruh badan dengan selimut.
4. Tidak suka memakai apa-apa gelang, cincin, jam, atau apa2 perhiasan wanita di tangan dan leher.
5. Tidak berminat/teruja pada barang kemas emas/perak.
6. Tak pandai pakai kain batik. (macam mana la kalo beranak nanti ek? Mampoih gue)
7. Tidak suka membeli kasut, sandal, handbag selagi benda2 tu semua belom jahanam.
8. Akan mengemas bilik/rumah bila rasa tension melanda.
9. Tak pernah kena chicken pox ( err...hopefully tak kan kena la dah tua-tua gini)
10. Seorang yang sangat setia! (hahahaha. muntoh ijo seketika!)






__________
Ada dua tag lagi nak kena jawab. Saya tak suka menghampakan orang. Nanti saya jawab yer.




8 comments:

cikgu jawe said...

wah,, ciri2 wanita idaman. kekekeke...

hayad said...

Cj--> CJ, bwk mengucap. ko dah berbini, harharharhar! :p

en_me said...

bila nak kemas bilik bujang me yg ittewww.. ehehe, larikkkks

ruru said...

suka kemas bilik bila tension melanda.
kita sama!!!.
bila aku bengang, stress..abisla bilik tu aku kemas sampai berkilat ..hehe

Azhar Ahmad said...

Uhuhuhu, kicap dan kopi... Ahahahahah. Samalah kita...

hayad said...

en_me--> en_me bujang lg ke? hehe

ruru--> hehe, sama la kita. leh geng! :D

azhar ahmad--> boleh geng juga, hehehe

hahaha said...

chicken pox lom kena lagi
huhuh lagi tua lagi sakit tau klu kena chicken pox

hayad said...

hahaha--> nak wat lagu mana. setakt ni tak kena lg. hopefully takkan kena dah la, ehe

Followers