Prakkk!!!

Sila perhatikan betul-betul. Cari kecacatan di meja kerja saya ini :D
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


Uwaaaa!!! Dah cacat... :( Salah saya sendiri. Pi duduk atas meja sape suroh. Nasib baik tak terbelah punggung!

Boleh je pakai lagi, tapi rasa tak syok bila dah cacat. Saya dah order cermin yang baru. Adoi, duit lagi. Dah la cermin yang terbelah ni pun tak bayor lagi. Hehe!



10 comments:

cikgu jawe said...

hahahahahaha!

adeeiiii..

ops!. *tutup mulut.*

DeeN said...

Isk, isk, isk.
*Geleng2 pala sampai penin*
Bakpe mu pi duduk ataih meja nun. Tragedi nanti. Susoh, Dayah. ;)

hayad said...

cikgu jawe--> tutup mulut tu, nnt masuk langau :p

deen--> hehe, tersilap teknik duduk :D

achik said...

hahaha.. ;p

@yue said...

iskk...rsa ringan je dayah ni..leh prakkk...klu saya duk tatau lah..pecah 1000 gaknye...ekekeke..

*psstt...nk tnya la..cane nk order cemin tu ek?kene bg ukuran kt kdai ke apa ke..er...kedai cmana ek? tul ni tatau..hehe...

tchersally said...

ish..ape d buatnye duduk ateh meja tuuu??kerusinye mane?? bior cermin cacat jagn tun cermin yg cacat...hehe

Alex Lacey said...

cermin tu yg low quality tuuuu hehehe

hayad said...

achik--> ooo, gelak yer

@yue--> err, sy pun tak tau, psl sy order dr seorang guru lelaki sek sy ni. tak tau plak dia order mn. psl kami order byk2 utk sume guru yg nak

tchersally--> hehe, tu la psl. mujur tuan cermin tak gapo2 :p

alex lacey--> may be..hehehe.

Chekgu BaniHassim said...

sape suh dok atas meja...
er...bagi aku tak praktikal pakai kaca nih, aku pakai plastik je, nak selit bende bawah tu senang gile...

jiran2 meja aku sume dengki ngan aku sbb aku je tak pakai cermin nih...

kalau ade buku gedabak banyak, lagilas susah nk selit bende bawah tu...

pikir2 kan, dan selamat beramal...

hayad said...

chekgu BH--> aku takde letak buku atas meja aku. Setakat buku RPH jer. Yang lain2 sumer dalam drawer dan rak buku :)

Followers