Year 2007, 1428 Hijrah

Januari hampir melabuhkan tirainya...

Image Hosted by ImageShack.us
Khamis, 6:30 pm

Image Hosted by ImageShack.us
Jumaat, 8:30 am

Image Hosted by ImageShack.us
Jumaat, 6:30 pm

Image Hosted by ImageShack.us
Sabtu, 8:30 am

Image Hosted by ImageShack.us

Semoga ada sinar harapan buat saya...

32 comments:

Pa'chik said...

tu laman rumah kamu ye? best nya... tengok sikit dah rasa nyamaaaannnn sangat.

akirasuri said...

masalah rumah tangga ke?ha ha ha.

hayad said...

pa'chik--> aah, laman rumah saya :)

akirasuri--> bila pulak sy kawen cik akirasuri? hoho

zwitterion said...

insyaAllah..dayah mcm bunga tgh berkembang...hehe

NuRuL said...

wah..sungguh jeles saya tgk gambo-gambo yang diambil cik dayah..
cantik..den puji nih tau.

NuRuL said...

oh..ya...tuk last word tuh..btul2..moga ada sinar baru untuk saya jugak kan dayah kan :)

jaffrizaini said...

aduhai bunga kembang setaman .. cantik gambar2 tu dayah ..

Ayaq masak said...

EHEM....

Bila agaknya ada orang datang hendak menyunting bunga di taman...hehehe.

Ayaq masak said...

EHEM....

Bila agaknya ada orang datang hendak menyunting bunga di taman...hehehe.

Ayaq masak said...

EHEM....

Bila agaknya ada orang datang hendak menyunting bunga di taman...hehehe.

hanisumayyah said...

Anda kretif dan penyabar...harap hayad juga sabar kerana pasti ada sinar di depan...insyaallah
Salam persahabatan...assalamualaikum w.b.t

Ayaq masak said...

EHEM....

Bila agaknya ada orang datang hendak menyunting bunga di taman...hehehe.

Ayaq masak said...

EHEM....

Bila agaknya ada orang datang hendak menyunting bunga di taman...hehehe.

kakLuna said...

ni apa hal ayaq ni?hahaha..

yup..bunga hanya mekar bila ada kepanasan mentari dan juga kedinginan hujan..

tidak ada kebahagiaan datang sekelip mata..smuanya memerlukan pengorbanan dan kesabaran..

nUr@dDeEn said...

ayaq pening ke tuh haha [peace]

ya, moga ada sinar utk bunga itu..eh ...dan juga kamu, Dayah! Believe what u believe..work hard to achieve.. go Dayah go!!

Go go go ..ale ale ale.. [upss..salah channel]

13may said...

oit! bunga apa tuh????

hayad said...

zwitt--> oh, saya pun macam bunga sedang berkembang ker? auuuwww :p

nurul--> yer, moga ada sinar harapan utk kita :)

jaffrizaini--> :)

ayaq masak--> pehal ni ayaq? sabo..sabo, kot ade org menyunting aku, aku kabo ke kamu,hahaha

hanissumayyah--> salam persahabatan juga :)

kak luna--> yer, semoga kita semua bersabar dan akhirnya dapat sinar itu :)

nur@addeen--> hehe, tu cenel MTV kot ek? :p

13may--> ntah? ku pun tak tahu bunga ape :D

ad3ck said...

sinar per yang hang harapkan? ;p

lindosh said...

banyaknye ehem si ayaq masak tu.. hihih

hayad said...

ad3ck--> adalah :D

lindosh--> ayaq tu tgh penin, pasai ayaq zaman sekarang byk klorin :p

Sikenit Comel-AminBakish said...

kalau bukan bulan Januari.. bulan Mac dan Ogos ada lagi... sabar dik... pasti akan samapai masanya nanti :)

Jiwa Rasa said...

Salam,

Moga ada sinar harapan.

Halaman rumah tu, macam di Padang Asam... :)

amok said...

suka tengok bunga & 'bunga';)

hayad said...

sikenit--> oo ye ker? hehe

jiw rasa--> aik? peliknye..how do u know?

amok--> tp plg suke 'bunga' la ek? hahahaha

INDERA KENCANA said...

Wahh.. cantiknya water lily tu...

achik said...

cantiknya bunga...

Ayaq masak said...

Aremmmm kata aku banyak klorin. Aku klorokkan kamu tumpor karang. Hehe.

Fuad said...

Bunga tu mmg camtu je ke.. Akan terbukak kelopak dia..? Hurm.. Bunga kecik lagik orang x sunting.. Tunggu besor sket lagi.. :)

Ajzie said...

menarik...salam kenal dari saya..

tuan tanah said...

Hayad,

Tanamlah bunga matahari pulak.
Lepas tu bila dah besar, bila ia dah kembang cantik, ambik gambar letak dalam blog.

Hehehe... Saya saja suruh Hayad tanam, sebab saya malas nak tanam sendiri. :)

mudin001 said...

lawa! :)

hayad said...

indera kencana--> water lily ek namanya? hehe

achik--> cantekkk... :)

ayaq masak--> apa la hang ni ayaq! seb baik umah aku ni pakai ayaq tapisan..klorin2 tak main naaaa.. ngeh ngeh

fuad--> tu dh kembang la tu kelopaknye fuad weh

ajzie--> salam kenal juga :)

tuan tanah--> oooo, bunga matahari ek? akan dipertimbangkan. tp saya ni pemals sket nk tanam2 bunga. Bunga2 ni pun mak yg tanam,huahuahua

mudin001-->aah,lawa :p

Followers