Hari Ini

Hari ini di tempat saya pukul 2 petang pun masih seperti pukul 8 pagi. Makanya saya telah mandi pagi pada pukul 2 petang. Anak saaaaaapa la ni!!

Lebih kurang pukul 2.30 hujan telah turun sehingga ke saat ini. Saya rasa mungkin sampai pagi besok. Wah, syok la saya tidur malam nih. Diselimuti toto tebal.

Saya nak pergi kursus roti dan pizza. Tapi seganlah nak mintak duit lagi kat mak. Memang menyusahkan mak betul saya ni. Anak saaaaaapa la ni! Dush dush!!

14 comments:

tuan tanah said...

Anak mak dan ayahlah :)

Pa'chik said...

ler, hujan jugak ya, kat sini dua hari dah tak nampak matahari...

Pa'chik said...

jawatan kosong kalau kamu rasa nak mintak.

kakLuna said...

pa'chik nak tumpang mintak, boley?

ad3ck said...

bukan ari tuh da pegi ker?

hayad said...

tuan tanah--> mmg anak mak ayah,tp tak manja tauu :p

pa'chik--> oh, mekaseh bg link tu, tp saya tak layak ler nak memohon. Saya ni tak pandai, takde qualification,hohoho

kak luna--> silakan je kak luna ;)

ad3ck--> aritu kursus kek la...

zwitterion said...

sama la..hujan gak kat tmpat akak pun..wow nak pi kursus lagi.rajin sungguh.akak x de adik lelaki ler, klau tak boleh jd ipar..hehe

jeff said...

timakasih byk2 mengunjungi blog saya .. kuat tido gak dayah ni rupanya kekehe

Sunan_Jati said...

hehehehe... tah anak saper tah... hehehehhe

Ayaq masak said...

Tatau la anak sapa neh ish ish ish. Tapi smalam mmg agak best sbb sejuk spanjang hari hehe.

Pa'chik said...

oit oit, kamu tukar template baru ye, cantik!

Sikenit Comel-AminBakish said...

samalah pa'chik.. nak cakap tu jugak... lawo template... perempuan betul adikku ini.. hahaha.. pinky..

woit2... anak dara tak elok membuta... bangun2..

hayad said...

kak zwitt--> laa...awat takdak adik lelaki? isk isk :p

jeff--> kajian terkini : tido dpt mengurangkan berat badan,haha

sunan jati--> anak org ada2,haha

ayaq masak--> tu la, best kan sejuk2 ;)

pa'chik + sikenit--> cantik ker. Rs cam nak tuko lain jer, nmpk cam seksi benor! hehe

Ayu said...

dayah...yuhuuuuuuu waduhhhhhhh mandi pukul 2 yerrr....
akak setuju dayah gi kursus2 mcm tuh.. and akak cdgkan dayah carik keje sampingan dulu sementara nak dpt keje tetap tu..
bila ade duit sendiri semua kursus pon Dayah bleh p..
psstttt bila nak mai KL lagi ni? :)

Followers