Kuiz Sesajer Ape-ape Jer


Mari! Mari! Mari! Mari jawab kuiz. Sebelum bulan pose ni mari kita menjawab kuiz. Ini adalah salah satu cara saya ingin membantu menambahkan neuron2 anda semua. Tak perlu minum infagrow.

Sebenornya tiada cerita menarik nak updet. So i give u all a quiz as a small updet for my blog. Soalannya : Sape paling cun dalam gambo di atas? <-- Maaf! Ini bukan soalan sebenar.

Ini SOALANNYA!

Ada sebatang pokok yang tua, bila hujan beberapa helai daun tumbuh. Bila musim luruh, angin menerbangkan kesemua daunnya. Jika diberi pilihan, yang mana satu anda pilih? Hujan, angin, musim luruh, daun atau pokok????

Pilihan anda akan mencirikan diri anda yang sebenarnya. Jadinya tiada jawapan yang betul dan salah. Sila sila...sila buat pilihan anda sekarang. Jawapan bagi setiap pilihan anda akan anda ketahui pada posting yang seterusnya.


Wassalam ;)

10 comments:

akirasuri said...

ha ha ha saya pernah dapat quiz ni via sms..huhuhu jawapan saya masa tu adalah pokok...jadinya jawapan saya still pokok...lalalalalaa~

NuRuL said...

aku tak nak jawab quiz sbb aku dh penah jawab..sama cam akirasuri aku jawab pokok gak time tuh..hehe
satu nih jer...apsal aku rasa dlm cd hang bagi tuh..takde gambo pandangan belakang kita nih..

hayad said...

ceh! korang dah pnh dpt ker? ni yg x suke nih. menci aku! hehe.

xpe2, kita nntkan jawapan yg lain...[kalo ada,haha]

fiqroorganisma said...

atau, aku jawab atau... boleh?

ad3ck said...

aku nak jawab hujan..sebab hujan yang bley bagi daun tumbuh..pokok patut berterima kasih kat hujan selepas diganggu sang angin di musim luruh..

meh aku teka ciri2 aku..BAIK kan? ;p

wasabe said...

Cek nak jwb pokok. Bukan tiru kengkawan yg lain tapi sebab masa baca tadi dah set nak jwb pokok. Pokok ni apa pun jadi dia duk menten je kat situ. Tak de cacat cela pun. Apa maksudnya?

amanitium said...

kalau macam tu, aku follow orang yang penah jawab a. tentu jawapan pokok tu bagus. haha.

kalau pilih terbang boleh? haha.

singabeng said...

Sebabkan dah ada yang tahu jawapannya, aku tolong ko hayad wat teka teki baru.

Sila rujuk gambar 4 anak dara tu, soalannya, kemana anak dara itu hendak pergi?

a)Beli lauk utk berbuka
b)pergi kawin
c)pergi main lompat tali
d)ikut suka diorang la diorang nak gi mana. Ha ha ha.

hayad said...

heh heh..dah ade yg cuba menjawab..bgs2..ni semangat nk bg jawapan nih,haha. Ko plak singabeng rajin benor nak wat soklan ek? haha

faridfadhly said...

x pernah dengar yg nih..slambela aku jadik musim luruh..

Followers