Jawapannya Adalah...

Ok2! dah ade yg menjawab nih, saya bg jawapannye ok!

MUSIM LURUH : anda boleh mencintai 2 orang dalam 1 masa
ANGIN : anda adalah orang ketiga dalam cinta tiga segi
POKOK : anda begitu setia pada pasangan awak
DAUN : anda adalah playgirl/playboy
HUJAN : anda mahu cari seseorang yang betul2 cinta dan ambil berat tentang awak

So itulah diri anda ;p

Cik akirasuri, wasabe, dan nurul memilih pokok. Wah! anda begitu setia pada pasangan awak.[Heh, aku rasa betul la depa ni setia. Pasal nurul aku kenal sgt,hehe]

Ad3ck, anda memilih hujan. Sama macam saya la,hehehe. Kita nak cari seseorang yang betul2 cinta dan amek berat kat kita, kan kan kan? ;)

Ha, yg ni paling bahaya.. Incik faridfadhly yg telah memilih musim luruh. Ayoyoyoyoyo! ko boleh mencintai 2 orang dalam satu masa...btul ek? heh heh :p

This is just a test. Saja suke2... ;)

10 comments:

Sikenit Comel-AminBakish said...

tak sempat nak jawab... nak pilih apa eh..

akirasuri said...

he he he :)

ya ya ya pokok..pokok..pokok...

13may said...

aiseh...terlambat la nak join kuiz tuh...

btw, selamat berpuasa:)

Bukunota said...

saya sepatutnya pilih bah. kerana sini ada musim hujan, tak ada musim luruh :)

hayad said...

aminbakish--> hehe,xpe, nnt sy wat kuiz lain plak ;)

akirasuri--> bgs2, setia..setia..setia.. ;p

13may--> selamat pose gak :)

bukunota--> bah tu kira musim ujan la kot,hehe. btw, saya suka baca blog anda... :)

Fuad said...

Aiseh..terlepas kuiz..ble plak next kuiz dayah? :)

hayad said...

fuad--> dpt idea nnt eden buat kuiz :p

faridfadhly said...

mak aihhh...

saje je jawab tu sbb xde orang lain yg pilih tu ponn..(cover)

ad3ck said...

sejauh maner kebenaran kuiz neh? ;p

btw, eleh..hayad jawab hujan sebab da tau jawapan kan? haha~! just kidding..

hayad said...

farid-->elelelle..nak cover2 la pulak, ngaku jer,haha

ad3ck--> sy tak tau jwpn la, sy pun membe yg bg kuiz ni, trs nak jwb hujan lorr ;)

Followers