Saya Sama Macam Garfield



Petang semalam pegi K.Kangsar, saje teringin makan kfc yg macam pizza tu, ape namanya ntah? Tak ingat plak sbb adik yang pi oder. Jalan-jalan ternampak plak iklan jawatan kosong kat kedai 'kek n roti'. Tetiba plak dalam dilema...nak keje ke idok,nak keje ke idok? Rasa nak pegi tanye jer...

Last2 tak tanye pun pasal rasa malas plak nak keje pasal dah lame sgt dok umah, makan cukup, leh main intenet doploh pat jam...diri ni dah jadi manja sgt, huhu

"Bila lah aku ni akan dipostingkan oleh mereka-mereka"

5 comments:

faridfadhly said...

"saya sama macam garfield"
ape kaitan?

Alex Lacey said...

tak pe dayah...sementara buleh rehat, rehat jer dulu...lepas ni bila dah kena hantar posting tu banyak la pulak kerja nanti heheeheh

dayah said...

faridfadhly : sebenornya saya mempunyai masalah untuk memberi tajuk pada posting2 saya...maka dgn itu tajuknya akan mengikut sesuka hati sy aje..ok ;)

akirasuri said...

ahakss..saya pun kalau dok umah adeiii membulat mamca garfiled...ha ha ha...bes tul duk umah kan....

dayah said...

yer akirasuri,hehe...

Followers