I'm backkk!!! :)


Aduhhh, rindunya saya pada blog saya ni. Blog rakan-rakan jugak dah lama saya tak jenguk. Genap seminggu saya ke seberang laut (penang jer..hehehe). Saya sudah puas berkonvo, berposing, bersenyum2, berborak, bergosip, berongeng2, berjalan2, dan macam2 'ber' lagi :D


Terasa kejap jer 4 tahun masa berlalu. Sedar2 saya dah konvo. Lebih kurang pukul 10.30 pagi tadi saya dan rakan saya meninggalkan usm. Sepanjang jalan ke pintu utama saya pandang sepuas-puasnya usm saya ini. Bila dah nak ditinggalkan barulah terasa sedih. Masa jadi studentnya macam2 usm dikutuk, banyak sangat yang tak puas ati. Bukan saya je yang macam tu, yg lain2 pun sama :p


Dari atas jambatan saya pandang ke belakang. Sayup-sayup kelihatan kami meninggalkan kampus usm. Entah bila saya akan datang lagi ke kampus dalam taman ini... Sob! sob!

14 comments:

Ayu said...

salams Dayah, hmmm dah balik yer.. tahniah ok.. mana gambo tuan badan? hehehe nak gak nengok :)

Fuad said...

Wah..dah sampai rumah dah.. Amacam demam? Dah sehat ke? Ha ah la gambar orang berkonvo takde ke? Kata tunggu gambo siap baru nak balik.. hurmmm..

fiqroorganisma said...

selamat pulang..hohoho

Alex Lacey said...

memang selalunya mcm tu Dayah...masa kita kat situ, semua tak bagus, semua tak kena, tp bila dah nak keluar, teringat2....
at least akak punya rumah sewa dekat ngan UKM hehehheheh...selalu la jugak buleh jengok2 hehehehe

dayah said...

kak ayu : dah blk dah semlm. Gambo tuan bdn nnt ar akan diupload :p

fuad : saya tunggu gambo studio siap, so mlm isnin dah siap, selasa sy chow la ;)

fiqroorganisma : yer..selamat2,hehe

alex lacey : aha, mmg dh lumrah gtu kan kak wan ;p

Fuad said...

Btol2.. weekn ni nak pegi konvo UTP. Sape nak ikut? ;p

dayah said...

fuad : xmo ikut!! haha

leLabu said...

bestnya dah konvo...bila la nak konvo sekali lg..dah dekat 4 thn rasanya kali terakhir konvo..kalo konvo tetiap minggu tak bleh ker...

akirasuri said...

ahaksss...
dayah!!tahniah!!:D

dayah said...

lelabu : kalo konvo tetiap minggu TAK NIKMAT maaaa..hehe

akirasuri : mekasihh ;)

Yasz said...

RINDU BANGAT KAT USM!!!! UWAAAA!!!! Wei..postla gambaq hang graduate...gambo siti tu...diturun2kanler..bak kate ko,"Manyampah aku"!! heheh...

dayah said...

min, hg nak aku ltk gambo aku time trima scroll ker? malu ar weh...mata aku terbeliak ke atas tgk pro canselor tuh,haha

Yasz said...

haha..gambaq buruk ka...kalo gitu, toksah bubuhla.buat malu jar.aku pun gambaq takelok mase atas pentas tu dulu.ala buhla gambaq lain mase hg dah kuar dewan tu..pasti ade yg cun-melecun ;)

dayah said...

tp xde la buruk sgt,hahaha..
ala, buruk pn nk wat camner kan..huhu. Nanti la aku ltk deh

Followers