Kursus

Away for three days to Perak.

Kursus Pentaksir Baru (PBS) Geografi PMR. Ape-kejadah-nya-ntah saya yang kena. Tahun pertama mengajar Geog Tingkatan 2. Tahun ketiga sekali lagi disuruh ajar Geografi, tapi Tingkatan 1. Mengajar 2 kelas jer.

Nama saya memang dah ada di Jabatan. Memang saya la yang kena. Di sekolah saya ada 2 orang je guru yang memang opsyen Geografi. Dua-dua guru ni dah lama giler ajor Geog. Mesti la diorang tak nak pegi kan?

Kursus-kursus berkaitan Chemistry or Science takde plak aku kena panggil. Huh!!!



________
Kursus di Hotel Grand Kampar. Habis hari Khamis. Then saya terus balik Kuala Kangsar. [dah lama seh tak balik kampung].







6 comments:

arsaili said...

salam..ada hikmah tuhhh

Alex Lacey said...

geografi ek....akak suka belajar geog dulu sebab banyak lukis-lukis wakakakaa...

Kasawari said...

wah pakar chemistry ni.. ermm leh tolong support kat plant kasawari.. he he

amdkulim said...

syok pa pi kursus tu.....

TEACHER OF SOMEONE said...

selamat berkursus dan selamat bercuti ;-)

hayad said...

arsaili--> aah, btul tu. i got a lot of ilmu there :)

Alex Lacey--> kita dulu2 suke kan lukis2. lukis peta sumer. Budak2 skrg malas tak hengat. peta siap fotostat lg, suh diorang tanda je banjaran2, sungai2 kt peta tu. itu pun malas. anak sapa la depa2 nih!

kasawari--> kalo nk tlg support plant tu tunggu dayah sambung master dlu la kot, hahahaha

amdkulim--> aah, mmg syok je pun. mula2 nk g je tu malas.

TEACHER OF SOMEONE--> mekaseh. selamat bercuti utk cikgu jugak :)

Followers