Year 2009, 1430 Hijrah

Januari 2009 kini sudah menjelma...

Khamis, 6:30 pm

Jumaat, 8:30 am

Jumaat, 6:30 pm

Sabtu, 8:30 am

Semoga ada sinar harapan buat saya...


Gambar bunga kembang ini saya rakam pada Januari 2007. Tika itu saya amat mengharapkan sesuatu akan berlaku. Sesuatu yang amat saya harapkan pada tika itu. Dan Alhamdulillah saya dapat apa yang saya inginkan. Dan sekali lagi saya abadikan entry yang sama ini di awal Januari 2009 ini kerana saya mengharapkan sesuatu yang merubah hidup saya akan berlaku.

"Ya Rabbi, tunjukkanlah jalan kebenaran kepadaku, agar melaluinya aku semakin mampu menggapai cinta-Mu. Lindungilah aku dari segala bahaya dan malapetaka, terangi jiwaku dengan cahaya-Mu, sehingga dengan cahayamu itu aku bisa melihat jalan dengan terang dan dapat pula menempuh takdir yang telah engkau tetapkan".


Amin Ya Rabbal 'Alamin.






15 comments:

cikgu jawe said...

awk seorang yg sgt setia. sungguh!

cikgu jawe said...

eh! aku pengomen 1st utk 1st entry pd 2009. hehe. yay!

hayad said...

cikgu jawe--> nape plak ko ckp gtu? tahniah jd pengomen 1st! hehe. ko kalo bab2 komen mengomen, komplen mengomplen kan mmg sokmo no satu, kekekeke :p

hazlin said...

salam tahun baru 2009.
semoga mana-mana yg tak tertunai d tahun lepas, akan tertunai di tahun 2009 ni.

cikgu jawe said...

ko setia sbb bersungguh ambek gambar bunga tu 3 hari berturut2. bkn senang nk buat tuh. hehe

snm said...

waa..cikgu!
sukenye tgk gmba tu!
mmg la cikgu ni org nya setia..
kan CJ?
smg cikgu dpt jodoh yg setia&baik2
smg cikgu btemu insan yg baik2, bkn mcm lelaki yg cikgu crte entri lps2 tu.
smg 2009 mberi sinar baru utk hidup cikgu :)

SoFie NuR said...

hepi new year..

have a nice day
^_^

disturbia said...

semoga apa yg diimpikan akan tercapai tahun ni... Insyaallah :)

hayad said...

kak hazlin--> selamat tahun baru hijriah juga utk akak.

cikgu jawe--> kekeke...tunggu bunga kembang takpe lg. tp aku mmg setia orangnye ;) ;)

snm--> terima kasih atas doa bertemu jodoh yg baik itu,ehehehe

sofie nur--> hepi new yr too :)

disturbia--> insya Allah :)

mrsazi said...

nice post dayah!! salam tahun baru..

Hafiz said...

terlambat sedikit. selamat menyambut tahun baru dayah :)

DeeN said...

Salam
Moga tahun baru neh segalanya menjadik utk hang. :]

hayad said...

mrsazi--> selamat thn br juga utk kak apple.

hafiz--> yes, selamat thn br juga utk awak hafiz

deen--> hehe, mekaseh deen!

Life Of Aku said...

Ameen Ya Rabbal 'alamin

hayad said...

life of aku--> ameen..

Followers