Selamat Hari Jadi Abah!


18 Januari 2009

Hari ini hari jadi Abah saya.

Selamat Hari Jadi Abah.

Selamat Hari Jadi yang ke-52.



2 minggu lepas, masa balik kampung, saya dah beli siap beg kulit ni. Lepas tu pesan kat adik supaya bagi kat Abah hari ni. Hopefully Abah likes it!



** Tadi adik bagitau, diorang nak gi celebrate besday abah kat Tasik Raban. Mak Ndak ngan Mak Lang pun ada. Uwaaaa!!! Bestnyerrr!!! Kenapa la semalam ada cuti ganti sekolah. Kalau tak dapat la den balik kampung.




___________________________
"Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah kedua-dua orang tua ku, panjangkanlah umur mereka dalam keadaan sihat selalu serta kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani aku ketika aku kecil".








6 comments:

CJ said...

slmt besday pakcik. :)

moga panjang umur dn murah rezeki. serta dikurniakan anak2 yg soleh dn solehah. juga cepat2 dpt cucu. hehe

anak pakcik yg kt KL tuh, moga2 cepat ketemu jodohnya. hihi

hayad said...

Cj--> oit Cj! amboi2! Melampau2 lak ucapan ko ek? temu jodoh tu pttnye ko ucap ms besday aku, hahaha!

Chekgu BaniHassim said...

ye laa...
selamat besday abah...
semoga kekal sihat abah...
haha...
semoga anak abah ni ketemu jodohnye...
bukan dengan cikgu yg bajet bagus tu lagii...haha

hayad said...

chekgu banihassim--> hahaha, mmg ucapan terbalik kod la korang ni. mcm besday aku pulak aku rasa :p

Alex Lacey said...

happy belated birthday to abah Dayah....musti suka dia ngan beg itewww....

hayad said...

kak wan--> hopefully :)

Followers