Kecutnyerr Perot...

Uwaaaaa!!! Kenapa ada kawan yang sama interbiu dengan saya dah ada Tarikh Surat Tawaran Perlantikan???? :((

Dah tiga kali saya cek status saya ni dari minggu lepas. Masih tak berubah. Uwaaaaaa!!!! Takkan saya tak *tuuuuuuut* kot?? Tak nak sebut perkataan negatif, tu pasal letak *tuuuuuuut*. :((

Image Hosted by ImageShack.us


En. Jeff! Tulunnnnnn...tulunnnnnn!!! Uwaaaaa!!!!! :((

Ni yang buat takde mood dah ni :s


13 comments:

Pa'chik said...

jangan risau lah... insya'Allah dapat lah.. du'a je pada tuhan...
:)

akirasuri said...

Interbiu apa ni dayah?

huhu.
Insya-Allah dapat punya :)

hayad said...

pa'chik--> insya allah...

akirasuri--> interbiu utk sah jawatan

cakapaje said...

Salam,

Maaf, kali pertama menyinggah; tapi untuk sah jawatan apa?

fiq said...

nanti ada la tuh.

hayad said...

cakapaje--> sah jawatan dalam perkhidmatan kerajaan. saya seorang guru

fiq--> ya..really hope for that

nurnana said...

Byk2 doa, beb!
Semoga berjaya..

Ainul said...

sabar dayah sabar..tunggu giliran tu..

nUr@dDeEn said...

Owh! Rileks, rileks. Ada rezki ko tuh. Insya Allah. Bak kata pa'chik, du'a dan terus du'a!

Mudahan ko berjaya, Dayah!

13may said...

insyaALLAH....jgn risau sgt...nanti stress :)

Alex Lacey said...

dia ikut alphabetical order kot? kalau tak, ikut alphabetical order terbalik?....

hayad said...

nurnana,ainul, nur@ddeen,13may,alex lacey---> saya dah berjaya!!!! saya dah berjaya mendapatkan surat itu! kekeke

jeff said...

tahniah kamu dah dapat surat tu. lain kali jgn risau2 lagi :P

Followers