Jalan-jalan Yang Pertama

Alangkah seronoknya jika dianugerahkan dengan kepandaian melukis. Di saat kebosanan boleh jugak kuconteng mana-mana dinding. Dinding kat sekolah tu banyak aje kosong. Kalau la ku reti menconteng dinding...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Kepada pelajar-pelajar seni Uitm Melaka, mohon dihalalkan gambar-gambar hasil kerja tangan anda ini saya snap. Jangan saman saya pula ye. Saya tahu ianya hak cipta terpelihara. Karya anda amat saya hargai.

17 November 2007
Uitm Melaka
Destinasi pertama Cuti-cuti Malaysia saya ;)

Image Hosted by ImageShack.us


** Sebenarnya menemankan si nurulsensei mengambil barang-barang adiknya di Uitm.

9 comments:

mazudi said...

Kenapa saya takleh load gambar eek.

Teringat lagu Norah Jones : If I was A painter....

hafiz238 said...

lawa gambar tu. mesti pelukis tu ada bakat.

hayad said...

mazudi--> best ke lagu tu? nk try donlod lah

hafiz238--> aah, amat berbakat

bunga rampai said...

Memang menarik kalau pandai melukiskan? Bukan saja dapat melukis objek, isi hati juga boleh ducurahkan di atas kanvas putih ;)

Ooops, jangan conteng harta awam!

Cukup berjiwa lukisan-lukisan tu. Terima kasih paparkan kat sini.

Salam :)

nUr@dDeEn said...

Wah! Ko dah start jenjalan la, Dayah. Owh! Sungguh. Aku jeles. Huk huk huk!

arianna adrizal said...

teringat pulak dulu taim sekolah akak penah gi school seni kat uitm shah alam. tapi bila sepanjang 3thn lebih stadi kat sana, sekali pun akak tak penah jejak kaki ke situ. :)

akirasuri said...

Cantik.
Untung betul orang berbakat ni.
Tangan den keraslah. Hahak.
Tak berseni langsung :p

achik said...

best bangat kan kalau terer melukis.. ;)

hayad said...

bunga rampai--> itulah, sgt rugi rsnya takde bakat seni neh

nur@ddeen--> ya! ko wajib jeles! kekeke

arianna adrizal--> mmg la, bila kita dh kt tempt tu tak hajap la nk g lawat :P

akirasuri--> eden dah lamo tau ekau punyo tgn keras..byk tulang!! :p

achik--> kala terer...huhu

Followers