Discovery Cenel

"Kak Yong! Nak gi kuale tak?

"Boleh jugak. Aku pun ingat nak betulkan jeans aku kat kedai".

"Gi naek moto ke?".

"Boleh je nak naik moto. Tp kamu gi basuh moto tu dulu. Kotor benor le. Wat malu je".

Reputasi perlu sentiasa dijaga ok! :D

"Tapi aku malas nak basuh. Kamu gi basuh ek!" ;) ;)

Naseb baik mood dia ok. Dia pun sukarelahati basuh. Saya pergi jugak tolong. Tolong tengok! hehe.

"Weh, kamu basuh la tau. Aku gi amek kamera jap. Aku amek gambo kamu".

Taraaa.... Basuh jangan tak basuh!

Image Hosted by ImageShack.us


Tiba-tiba saya ternampak makhluk tengah wat XXX di sebalik celahan pokok pisang. Perghhh!! Seksi you! Memang dia tak sedar lansung JAIS tengah mengskodeng!

Image Hosted by ImageShack.us


Saya pun apa lagi. Tangkap la banyak-banyak dari posisi-posisi yang berlainan. Posisi saya aje yang berubah ok. Posisi mereka tak berubah pun! Haha.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Awat la tak jumpe gambar macam ni 2 bulan lepas. Sekarang ni pertandingan gambo Canon tu pun dah tamat. Saya perlu cari pertandingan yang menawarkan wang tunai yang lumayan la. (Perasan! Macam boleh menang jerk!). Saya nak bayar PTPTipu! Nak bayar gedebuk terus! Abeh cerita. Tak payah pikir dah. Boleh cari untuk buat utang lain plak! kekeke

Saya baru perasan yang saya ni macam obses dengan kaler ijau pulak! Err...tiada kena-mengena dengan pilihanraya ok! :D

14 comments:

Pa'chik said...

jais gi operasi sampai ke perak?

AinulMalik said...

amboi..terernye die..bagus2, masukla petandingan..ade rezki leh menang tu!!menarik!!

hayad said...

pa'chik--> aah...jauh berjln claim byk sket dpt,haha

ainul--> pertandingan dah tamat :D

Acaii Jawe said...

waaa, cantik cik hayad tangkap gambar tu..:) mesti diaorg berdua ngah failkan saman kepada awk sbb publish gambar diaorg ngah bermesra di internet,hahahaha..

Anonymous said...

dah nk tukar prefession ke dayah?

arianna adrizal said...

amboiii... skodeng eh ;)

* pe citer kata nk g dinner aritu?

Ina said...

Haah lah Dayah. Kiter dh lama sedar sejak mula baca blog Dayah ni mmg slalu apa2 pun byk warna ijau. Mmg suka ijau ke sbnrnya? hihi

hayad said...

faisal--> saman la, x heran pun,kekeke

nurnana--> aah, profesion di musim cuti sek

adrianna adrizal--> dah p dah pun dinner tu,hehe

dandelion--> tu la, tak pasan pn. kebetulan plak sumernye ijau

13may said...

phewww!!!

Anonymous said...

Kenapa ya? Saya tak nampak gambar?

Anonymous said...

wah macam national geographic la kamu ni. cuba amik gambo rimau pulak lepaih ni ..

akirasuri said...

Cantik :D

Hahak! Depa dah fail saman belum dayah? :p

achik said...

uish, penyebaran gambar XXX.. ;p

hayad said...

13may--> phewwwittt!!

mazudi--> ye ker? tak tau la plak.org lain nmpk jer,ehe

jeff--> akan dipetimbangkan.tunguuuuu

akirasuri--> takde pun lg.tgh nunggu gak ni

achik--> biase ar..nk kasi panas sikit ini blog! :p

Followers