Entry Khas

Image Hosted by ImageShack.us


Entry ini khas untuk Pa'chik dan sesiapa yang seangkatan dengannya yang merupakan penduduk jati Kelate atau lebih tepat lagi Kota Bharu :p

Saya pun pelik pasal kebanyakan membe-membe orang Kelate, bila disebut Bahtera Lodge, dekat Taman Tengku Anis, masing-masing jawab tak tahu. *Wei! Ape yang korang tau ar? kekekeke*

Tempat penginapan ni dekat aje dengan Masjid Tanjung Chat tu Pa'chik. Rasanya jalan depan, jumpe roundabout, belok kanan, jalan terus, belok kiri, err err pastu ku pun dah lupe :p Tapi masuk dalam kawasan taman rumah-rumah orang la.

Image Hosted by ImageShack.us


Murah je kan? So Pa'chik, kalau dah bosan tido umah sendiri boleh la menginap kat sini ek. Ada cyber cafe lagi di bawahnya. Masih boleh berblog! :D

19 comments:

arsaili said...

salam, jauh tak bahtera lodge ni dr pusat bandar? bersih tak?

hayad said...

tak jauh mn pun. bersih.dlm tu byk bilik.sesuai untuk family yg besar menginap

aiysyah said...

jd promoter hotel?
side income yer?
nnti org p sne,sure crik pnyr...

Mazarina said...

huahuahua...cam tkena sebijik.memang tak penah dengaq pun bile nurul tanyer tuh..

biasalah, tmpt sendirik hotel2 ni mana nak amik pedulik sgt.bukan nk pi duduk pun...kalu kat bandar btl2 tu tau la jugak...

pa'chik org kelate gak ke???

hayad said...

aiysyah--> dah biasa da jd promoter tanpa gj neh :D

mazarina--> tmn tengku anis pun tak pnh dgr?

Pa'chik said...

haa... tak de keje aku nak gi tidur kat otel segala... bukan buleh klem... ekekeke....

bukan la dekat sangat ngan umah aku sampai buleh baling ngan batu dari situ... kiranya satu DUN lah...

err.. sewa pat puluh inggit semalam... kalau nak gi tidur siang ari kat situ.. buleh dapat peri lah neh... ekekek...

akirasuri said...

Aku macam tahu jekk Bahtera lodge ni dekat mana.
Hahak!

Oit! Hang tak kena cekik darah ke kat PSK tu?
Dulu aku kalau nak pergi sana mesti angkut orang klate..
Bahaya! Cekik darah wooo..
kihkihkih!

hayad said...

pa'chik--> ooh, satu DUN jerk la. lupe plak yg kelate nih luas,hehehe

akirasuri--> mst ar aku bwk, tp dia bkn ore klate, ore ganu. jdlah, dia pndai tawar menawar, kakak tukang jual tu pun terpedaya, aku pun terpedaya,haha!

mazudi said...

Taman Tengku Anis tu kat Pengkalan Chepa ker? Banyak tempat dah aku tak tau pasal Kelate nih

nUr@dDeEn said...

hak hak hak, ko g borong apa plak kat PSK? Len kali ajak la pa'chik jadi tukang tawar ke, tukang angkat barang ke, ok gak tuh muekekekeke!!!

achik said...

lenkali kalau nak gi kelantan, leh la tido hotel tu.. hahaha..

oh2 daku tak penah sampai sana lagi.. 2 kali hampir nak gi tak jadi.. huhuhu..

Mazarina said...

tmn tengku anis tu tau aaa...dulu zmn muda2 dulu biasa gak pi...bahtera lodge tu x tau....tlepas pandang.huhuuhuh

hayad said...

mazudi--> kat pengkalan chepa? lg la jauh dr sasaran :p

nur@ddeen--> aah kan, sesuai tu kalo Pa'chik jd tkg tawar, tak psl2 abeh satu PSK aku beli :D lg sesuai kalo Pa'chik jd kedi :p

achik--> ala, bkn ada ape pun kat sana,kekeke *larikkkk* :D tp PSK dgn wakaf che yeh mmg tersgtlah best!:)

mazarina--> maza, rsnya bahtera lodge tu pun baru wujud. tu psl tak ramai tau

Pa'chik said...

hahah... nak suruh aku jadik tukang tawar... memang korang tak leh dapat murah lah... nak tawar rege untuk diri sendiri pun tak reti.. main beli je... ekekek...

hayad said...

ceh! malang sungguh Pa'chik nih :D

banat @ hazwani said...

rm 40/day? aaa~muranye.tp kt area bndar ea?

arsaili said...

dia kena booking ker yad?

hayad said...

banat--> takde la kt bandar btul2.tp dkt je la kalo nk g bandar

arsaili--> kena kot.sy tak tau menau psl saya join family membe sy tu.pengantin pomp yg uruskan soal penginapan tu. Bahtera Lodge ni mcm umah, tp byk2 bilik, satu umah ada 7 bilik. satu blk yg RM40. Tu psl kalo p byk2 family mmg untung

eyra said...

tumpang tanya u ada no tel hotel ni x? TQ

Followers