Update From Melaka

Fuh!

Nasib baik saya bawa broadband saya. Ada coverage jugak kat Melaka ni. Sekarang saya sedang surfing dalam bilik hotel. Hotel ni ada wireless di dewan tapi dalam bilik takde.

Mula-mula hati berat juga nak pergi Induksi ni. Pasal lama sangat. 2 minggu. Tapi bila jumpe ramai kawan-kawan lama hati terubat la juga. Tadi sempat tengok tentatif program sampai 30hb ni. Punyer la full jadual. Bila masa nak jalan-jalan ni :D








__________________
Hari ni seorang guru sekolah saya meninggal dunia. Minggu lepas dia masuk ICU di HKL. Ramai guru-guru dan pelajar-pelajar sekolah saya melawat dia. Tapi umur arwah tak panjang. Al-fatihah untuk Cikgu Saleh...

7 comments:

achik said...

selamat berinduksi.. :)


Al-fatihah..

Kopi Suam said...

selamat berinduksi di melaka negeri akak yang tercinta...

kalau sempat gi le jiwang2 naik bot kat sungai melaka tu..dekat sgt dah dengan hotel orkid tu....jalan kaki aje...

Ayaq masak said...

suke tol ko gi induksi induksi ni ye? Haha

al-fatihah..

hafiz238 said...

al-Fatihah untuk Cikgu Saleh juga.

tuantanah said...

Alfatihah.

p/s: Ambik gambo banyak2 ye Dayah... kalau buat video klip lagi bagus. Besok-besok boleh claim title Datuk dari Ketua Menteri Melaka.

Ezad said...

selamat datang ke melaka

jeff said...

berat nak gi induksi ?

Followers