Sepupu Tunang

Jumaat pergi rumah terbuka sepupu di Batang Kali. Sabtu pergi rumah terbuka rakan sekerja. Hari ni pergi majlis bertunang sepupu. Dan semuanya penuh dengan aktiviti makan. Minggu depan pergi kursus 2 minggu. Makan 6 kali sehari. Hohoho :D

Ni sepupu saya yang bertunang siang tadi.

And this is my future kazen in law. He's Algerian.

Mesti comey bakal anak buah saya nanti kan?

Both of them work with Schlumberger. Met in US while they have training there. ( Ececeh, tetiba aku cakap omputeh pehal? Hahaha). Kepada sepupu saya, Amira, saya ucapkan selamat bertunang dan semoga kekal selamanya aman bahagia.






Nota kukukakikukaku : Saya tetap suka lelaki Melayu ;) Betul, tak tipuuuu :D


Updet : Hampeh betul Cikgu Jawe ni. Nak jugak aku terangkan. Ok, aku nak Lelaki Melayu yang berasal dari Malaysia, kalo boleh nak keturunan Jawe, pasal dengar cerita lelaki Jawe ni banyak "rete". Wakakakaka!!!

rete = harta


13 comments:

Ayaq masak said...

ohhh schlumberger...



hmmm aku karang pas grad ni nak buat apa pun taktau..

cikgu jawe said...

hmmm.. dpt org jauh. dh jodoh.

ko minta org melayu ye dayah. kt surinam, madagascar, schelleys ramai gak org melayu. hehe

hakim dirani said...

selamat hari raya.

6 kali sari? hebat2

YUNUS said...

Nak extra income ?
Surf ...
http://www.extrememan2u.com/nazrismbiz

snm said...

salam dayah
first time hnta komen :)
wong jowo ni sbnrnye pndai menyimpan dan mengumpul harta (kan cikgu J?)
lpstu ada lg xtra, pandai memasak..lg extra pd mereka kebanyakannya greenhand. selain itu, DIY man. hehehehe:p

cikgu jawe said...

kekeke..

snm saja pomot acai le tu. hehe.

wah! dayah.. kalo org jawa yg asal dr malaysia dn bermastautin kt surinam kira blh gak kan. hehe

Pa'chik said...

anak branak zidane la ko ye...

ainul said...

la..mira budak um sepupu dayah?congrats untuk die ye..dahle die comey, betambah2 comey la anak2 die nanti..!

hayad said...

ainul--> kenal mira ke? dia sepupu dayah la :) thn lps dayah g langkawi, pastu g taman negara baru2 ni, ada letak gambo kitorang, tak pasan dia ek? time bertunang plak perasan yer. padahal muka bermake over tuu, hehe

en_me said...

en_me minta maaf dari kejauhan pada semua yang mengenali me selama ini .. maaf la segala kekurangan2 en_me yg ini k

hazlin said...

dayah, ko bila lagi? tengok gaya dah boleh le tu. Kat manjung ni banyak jugak orang melayu....:D

Kopi Suam said...

dayah akak sangat setuju dengan statement awak..lelaki jawe banyak rete...memang betul pun sokong 100%..

hafiz238 said...

wah, amira dah bertunang rupanya. dah lama tak dengar khabar dari dia tu.

Semoga nanti anak dia bakal wajah kacukan :)

Followers