Induksi


Saya kena pergi Kursus Induksi di Hotel Orkid, Melaka hari ini. 2 minggu di sana. Malas sungguh rasanya nak pergi. Kalau dapat kat Pulau Pangkor ke best la jugak. Boleh main laut petang-petang macam Cik Nurul kita. Ini kat Melaka. Saya dah jemu pergi Melaka, huhuhu.

Nanti kena public speaking. Saya nak cakap pasal "Kerja Sambilan dan Tugas Hakiki" :D
Ok lah, doakan saya lulus Induksi dengan jayanya.

Assalamualaikum!

3 comments:

hazlin said...

pegi kursus induksi tu macam pegi makan angin je. sambil-sambil jumpa kawan lama. tok sah tension. Pikir pasal induksi je. tak payah nak mngajar....

applephye said...

salam.awak dah berapa lama ngajar ek?rasa macam dah lama kan?setuju dengan hazlin.memang tak payah pening kepala.makan pun terjaga.hehe.anyway,gd luck!!

Pa'chik said...

nanti ko gi melaka tu.. balik promot-promot la melaka tu kat sluruh donia weh... mana tau nanti dapat dato' wira perdana bisik ke...

Followers