Dah Tamat

Induksi dah habis.

Exam pun dah habis dijawab. Ada yang saya jawab dengan fakta yang betul dan ada juga yang saya goreng dengan minyak yang cukup panas.

Esok saya kembali ke sekolah. Sebenarnya sehari sebelum pergi Induksi, saya dah apply cuti rehat dan saya letak atas meja boss pasal boss takde minggu tu. Cadang saya nak cuti je terus tanpa mengetahui kedudukan cuti rehat saya itu diluluskan atau tidak. Tapi mak kata, call la boss, bagitahu juga.

Saya pun dengan patuh dan baiknya, telah call boss dari tempat saya berinduksi. Saya cakap baik-baik. Dari ayat-ayat boss, paham lah saya yang cuti rehat saya tak diluluskan. Ingatkan buat baik, berbudi bahasa, budi bicara, dapat jugak cuti. Tapi tak lulus jugak. Itu pasal la ada yang buat cuti dulu baru apply.

Oh ya, saya belum sah jawatan. Jadi saya perlu berkelakuan baik... ke kena buat-buat baik???








__________________
Pergi Induksi lagi best dari pergi sekolah :p

1 comments:

Anonymous said...

sabor dayah. :) susah juga layan boss org pompuan tua pra monoposkan. hehe

bljr dr sikap dia dayah. bila esok2 ko jd pengetua, jgn buat perangai tak senonoh mcm dia. huhu

erk!. sabor CJ. hehe

Followers