Cuti-Cuti Lagi

Sabtu-Ahad-Isnin, cuti 3 hari. Isnin cuti Umum Hari Wesak. Housemate semua balik kampung. Semalam lagi mereka dah chow! Di ketika ini saya berseorangan di rumah. Tapi sekejap je. Jap lagi my kazen datang ambil saya.

TAMAN NEGARA, here I come!!!

:)


Saya nak sambut hari guru dalam hutan kejap, hehe.



12 comments:

cikgu jawe said...

dayah! ko tak ajak aku punnn.. nak la ikuttt.. hihi

kirim salam kt 'member' kt sana eh.. hehe

Acik Aminbakish said...

oit oit pergi jalan tak ajak ...

Bulan 8 ni kitorang (akak + kak k dan beberapa orang lagi) nak ke Redang, jom ikut.. hutan dah pergi, kalai ni terjun laut pulak...

kalau minat, roger akak atau kak k ok... :)

da.......

arsaili said...

salam hari guru ye semoga di rahmati selalu

izinni said...

cikgu dayah ngajor apa kat 'murid-murid' dalam taman negara?

fiq said...

aku nantikan gambar2 yang segarkan mata. selamat hari guru dayah!

Mazarina said...

dah cuti sebelum cuti?hehehhe

CikguZue said...

best cuti,kan. selamat menenangkan fikiran dan menyambut hari guru di hutan belantara...cuma musykil, nak sambut dgn sapa? hehehe

zwitterion said...

selamat..selamat..:)

zwitterion said...

selamat..selamat..:)

achik said...

wah.. syoknya!! awat x bgtau.. nak ikutttttttt.. ;p

achik said...

oh lupa.. selamat hari guru Dayah.. :)

hayad said...

kawan-kawan--> saya tak sempat nk reply komen.sory tau! :)

Followers