Sekarang Saya Sudah Lega

Bulat sudah dalam proses sembuh. Daging barunya sudah mula tumbuh kemerah-merahan menggantikan daging yang rosak dimakan maggot. Bulat mahu minum air kosong yang saya campur dengan jeli gamat. Bekas penuh berisi air tu pasti luak sampai ke dasar diminumnya sedikit demi sedikit.

Image Hosted by ImageShack.us

Lukanya pun saya sapu dengan minyak gamat la, krim gamat la, losyen gamat la, semuanya berunsurkan gamat. Tak lupa juga susu igg plus sebagai minuman tambahan :p

Image Hosted by ImageShack.us

Er, sesiapa yang rasa geli dengan gambar-gambar ni jangan eee eee yer!

Image Hosted by ImageShack.us

Sepanjang Bulat sakit, saya dah jadi macam doktor haiwan. Cukup time saya naik atas, amek picagari, sedut antibiotik takat 1.5ml, bukak mulut Bulat, picit picagari bagi ubat masuk. Mesti pahit giler antibiotik tu. Naseb ko la Bulat...

Image Hosted by ImageShack.us

*rasa macam banyak entry psl kucen je aku nih. Dulu pasal kematian Uteh,sob sob *

9 comments:

tuan tanah said...

bulat ni berkelahi dengan kucing jantan lain kot?
berebutkan territory barangkali.

Sikenit Comel-AminBakish said...

Dayah, bulat minum air gamat yang ada bau tu ke... terrorlah Bulat.. !!

13may said...

kesiannya kat bulat....

ps: ada potensi jadik doktor haiwan nih:D

fiqroorganisma said...

dayah. ape2 jadik kat kucing aku aku antar kat ko eh?

hayad said...

tuan tanah--> mungkin la kot, Bulat ni pun penakut sket, tak melawan klu bergaduh

kak kenit--> gamat tu kurang bau sket kak, gamat LUXOR :p

13may--> tu la psl, aku bersifat kehaiwanan dan bkn keperimanusiaan,haha! :p tp aku takleh jd doktor hewan dah ar...dah tua, nak blajo anatomy2 lg..aduss! :p

fiq--> ko kena anto kat doc bertauliah dlu la,hehe

amanitium said...

pehh, berani kau ek?

kau tak pernah terfikir ke apa isi dalam perut bulat tu?

kita musnahkan otak dia, yaahhh!

ad3ck said...

tak pon berebut betina..ehehe..

chuak dow tgk..:(

hayad said...

aman--> eee...ko ni pesal?tak bersifat kehaiwanan lnsung,hoho

ad3ck--> tak mungkin kot, psl Bulat ni belom akil baligh lg la,hehe. Umo tak smpai sethn lg doh :p

yana said...

ALalalal.. bulat cedera.. shian..
Kucing akak nama puteh pun dah mati..sob..sob.. :((

Followers