Sehari Sebelum Syawal

Semalam sempat lagi buat dua jenis biskut raya nih

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Petang tadi lemang pun dah masak

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Halaman rumah pun dah settle saya sapu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jemputlah ke rumah, saya dok umah kampung jer ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

8 comments:

KU> said...

hmm..hijau yg nyaman..tu kampung ker padang golf?sungguh lapang yek?hehe..jgn marah Aaa.. :)

Labanon said...

Wah best laa rumah cam ni..(rumah idamanku) HUHU

ad3ck said...

BuzZ~! lamer gak tak memblog + mengomen neh..

jap gambo yg first skali tuh kuih per wey?

btw, chun ar halaman rumah ko..best dowh..aman per..

zwitterion said...

bestnya laman rumah dayah..

13may said...

laman umah camtu...boleh guling2 mcm filem hindustan..best best:D

Sunan_Jati said...

Aiseh... mana adddrees...

hayad said...

ku--> hehe,pdg golf pun bolehh ;)

labanon--> hoho,ye ke umah idaman ko cm umah aku? nipu ah :p

ad3ck--> gambo 1st tu kuih ape ntah nmnya, coklat chip bercornflakes kot, sbb ada campuran dua bhn nih. tp sodapp wooo, mendpt pujian ramai tetamu. Tp resepi rahsia,hahaha

kak zwitt--> kalo best, mai la ke umah :)

13may--> err...jgn ar smpai guling2

sunan_jati--> address nyer? cari ar guna google earth ;p

akirasuri said...

cantiknya lama dayah, boleh buat main golf :D

Followers