22 comments:

ad3ck said...

Salam Eidul Fitr..semoger berbahagia di samping yg terchinta..

Maaf zahir batin..jangan ader benci..3-0 eh? eh, silap..0-0 eh? ;p

hayad said...

ad3ck--> selamat juga utk ko. "Jgn ada benci" --> ske plak aku ayat nih,ehe

akirasuri said...

dayah.

dosa hang saya maafkan. he he he :p

oh oh selamat hari raya aidilfitri juga, maaf zahir batin...;)

nota: taukeh, saya mahu duit raya...ha ha ha

hayad said...

akirasuri--> erk! aku ada dosa ngan hang ek? ehe...

taukeh ni pun tak dpt lg duit kueh ry, camne nk bg lor.. ;p

13may said...

saya jugak tertanya2 mana duit raya...bisnes kuih untung byk kan???

Hahha...selamat bergembira di hari raya...peace!

Sikenit Comel-AminBakish said...

Selamat Hari Raya dayah... tanak jemput akak ke rumah ke?? :D

hayad said...

13may--> isk, korang ni dh besor2 pun mntak duit ry, mntak kt org yg tak keje lg mcm aku lak tu, tak ptt betoi la wei! huhu

aminbakish--> ala kak, hari ry tak perlu jemput, open je..meh ler ;)

faridfadhly said...

semoga bergembira bermain mercun!

eh ko jual kuih ke mercun aa..?
aku lupe la

kemat said...

Salam Eid Fitri. Maaf Zahir dan Batin.Make it Sweet.

Lan Rambai said...

Saya dah maafkan awak lama dah atas dosa2 awak terhadap saya hahahaha.. Selamat Beraya Sakan!!

Aidura Sofiee said...

slmt hari raya. maaf zahir batin :D

hayad said...

faridfadhly-->dua2 aku jual!

kemat--> salam eidul fitri jgk..err,comel la avatar,hehe

lan rambai--> ehh? bila ms lak den ado slh dosa ngan pakcik lan rambai nih,haha

aidura sofiee--> selamat jg utk awak :D

NuRuL said...

aku pun..kalo ada yang 'ter'2 sepanjang kita kenai nih...ampun maap deh.. meh arr dtg beraya ke rumah nanti :)

Sunan_Jati said...

Slamt ari raya....

hayad said...

nurul--> aku pn sama, mntak maaf slh silap. Hg pun mai la umah aku. Hg ade kete, lg sng :D

sunan_jati--> selamat juga...

KU> said...

ye,ye..ana pun mahu mohon ampun lah sama kamu,walaupun tak berape kenal,hehehe..Selamat Berhari Raya lah yek.

singabeng said...

Selamat Hari Raya, dah balik kampung ek?

fatihah said...

salam aidilfitri. maaf zahir batin. selamat menyambut ketibaan syawal penuh makna di smpg keluarga tersyg.

p/s: free2 meh la jalan ke besut. sy mengajar di mrsm kota putra

amanitium said...

hei hei makcik~! selamat hari raya kepada anda! hehe.

hafiz_238 said...

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin :)

hayad said...

ku--> hehe,sm2 la kita :D

singabeng--> mmg dh ada kt kg pun. Tiada istilah blk kg lg bg sy, masih belum berpeluang berperantauan,hehe

fatihah--> oh, ye ker? sonoknya dh ngajo. Insya allah, kalo ke sana dh ada la tmpat nk melepak :)

amanitium--> oit pakcik! selamat jugak utk ko :p

hafiz_238--> selamat ari lebaran jg :)

Fuad said...

Walau sudah terlambat.. Nk ucapkan jugak Selamat Hari Raya.. Maap zahir mahupun batin...

Followers