Sabtu -- seperti yang diberitahu, sekolah saya ada LDP. Ada 2 slot ceramah, semua pengetua yang bagi. Tapi yang best LDP kali ni, kami ada aktiviti makan durian beramai-ramai. Sape nak makan, dah dikutip duit awal-awal RM10 seorang. Maka berkenduri la kami makan deghoyan!


Ahad -- saya memaksakan diri ke Low Yat. (Saya memang tak suke pegi loyat ni. Runsing!) Beli laptop untuk adik. Minah ni nak DELL jugak.Tak nak jenama lain. Sabo je la! Saya terpaksa juga meminta bantuan Ina dan tunangnya, Hafriz, kerana saya adalah seorang yang tidak punyer ilmu yang banyak tentang bab-bab komputer dan gadget bagai ni. Akhirnya saya beli DELL Studio. Kononnya dah jadi budak grafik sekarang ni, nak laptop yang ada spec grafik yang bagus la ape la. Nasib baik ada Hafriz, dia kata ok, saya ok je la.



"Ok, tokey, kasi bungkus ini laptop!".

Saya ambil warna Ruby Red. Lawa.

RM2699!

Saya telefon mak, kata saya nak sponsor RM500 je, hehehe. Selebihnya mak akan ganti balik, kekekeke. Tapi free gift yang diberi saya nak rembat! :p







0 comments:

Followers