Mengidam

Saya tetiba mengidam. Ada satu benda saya terlupa buat masa balik kampung hujung minggu hari tu.

Saya lupa makan mempelam muda cicah garam. Slurp!!!!

Mesti dah habis mempelam ni nanti. Lambat lagi saya akan balik kampung nih... Sempat amek gambonye aje aritu, huk huk.


Durian, rambutan saya sempat makan. Memang dah plan nak amek mempelam muda tu di pokok dan makan sambil menonton Jangan Lupa Lirik. Tapi ntah macam mana lansung lupe hingga ke Ahad.



Orang tak mengandung pun boleh mengidam. Huhu. Oh ya! Tahniah buat Nurul, yang katanya dah berisi dengan segumpal darah. Fuiyooo! Cepat hang ek Nurul. Itu pun bukan dia bagitau direct. Saya yang teka sebab katanya semalam pergi klinik. Kalau sakit pun rasanya sempat lagi tunggu hari esok baru nak jumpa doktor kan, hehehe. Hanya kes-kes tertentu je yang buat kita tak sabar-sabar nak jumpe doktor, ehe.


6 comments:

Kasawari said...

Kasawari yang tak pernah mengandung pun memang suka makan buah mangga ni.. adehhhh... macam nak petik jer buah mangga ni..

DeeN said...

Er..masaaaaaamnyerrr!
Patutlah Dayah ngidam, rupanya Nurul dah berisi. Tahniah 88x, Nurul!

;)

ComotGurl said...

Hayad,

Sama la kita..

:)

Saya pun suka betul mkn mangga muda cicah garam..

Kecur liur saya tgk gambar mangga awk tuh. Huhu..

Tak pyh tggu mengandung nak mengidam mkn mangga muda tuh. Slalu je mengidam skng ni..

;p

en_me said...

nak mengandung lagi larr tewww.. ihiks

@yue said...

Pn Nurul yg mengandung, Cik Dayah yg mengidam..ada keserasian kamo bedua..hihi

Rohaniah said...

perkara biasa tu Dayah...kalau kawan rapat, selalunya sorang pregnant, sorang lain pulak yg ngidam kekekeke

Followers