Melawat Khalifah Baru


Petang tadi selepas sekolah, kami ramai-ramai yakni seramai 8 orang guru pompuan sumer telah pergi ke rumah Kak Sue di Taman Ehsan, Kepong. Melawat Kak Sue yang baru melahirkan anak ketiga beliau. (ape-ke-hey-nye ayat aku skema ni?)

Ini anak ketiga Kak Sue dan tiga-tiga dia dapat hero.



Oh, ya! Hari tu kawan saya, Salwa, kira tahun jangkaan kawen untuk saya berdasarkan tarikh lahir saya. Tahun-tahun jangkaan kawen saya adalah 2010, 2013 dan 2017.


2010? Tahun depan? Uuuuu, takot la plak.

2013? Hurm, lagi 4 tahun, masa ni umo saya 30.

2017? Lagi 8 tahun. Masa tu umo saya 34. Gile ah! 2017 tuuuuuuu. Masa ni sikit lagi nak capai Wawasan 2020. Hahahaha!



Apo-apo je lah :p

3 comments:

Chekgu BaniHassim said...

apsal sampai 3 kalu jangkaan??
kawen skali je kan??
huhu

hayad said...

3 tahun yg berlainan tu kononnya tahun2 jangkaan berkahwin la. kalo terlepas yg 2010, means tahun 2013 plak aku kawen.

tp aku tak nak la smpai 2017 tuuu :p

Acik Aminbakish said...
This comment has been removed by the author.

Followers