Mari Berpesta!!!


Asik beli beli beli je. Bila nak baca belakang cerita. Yang penting kita beli dulu :p

1. Manikam Kalbu - Faisal Tehrani
2. Roti Kek Pastri - Norani Sidek -----> buku ni nak hadiahkan pada Mak
3. Hatiku di Harajuku - Ramli Awang Murshid
4. Ungu Karmila - Ramli Awang Murshid
5. Teh Tarik Kurang Manis - Abd. Jalil Ali
6. Asam, Garam, Gula & Kopi - Abd. Jalil Ali
7. Bulan Tak Bermadu Di Fatehpur Sikri - A. Samad Said
8. Gurukah Aku atau...? - Norbi Husin
9. Terima Kasih, Tuhan ( Kelok-kelok Jalan Guru Cemerlang) - Azizul Rahman Abdul Rahman
10. Zahrah de Tigris - Khairyn Othman
11. Saat Jiwa Bicara (Buku 4) - Aie ----> yeay! tunggu Buku 5 keluar, lengkap koleksiku!
12. National Geographic - RM5 satu! Murah gile. Nyesal lak pi langgan tahun ni. Beli tahun2 lepas punya pun untung!
13. 55 Silap Mata Mudah - Amar ----> beli sebab nak buat persembahan silap mata masa Hari Guru nanti, kekeke!

Amar sedang buat silap mata

Lepas tengok silap mata Amar, terus semangat gi beli buku dia :p

Khairyn! Saya sudah beli buku anda :)

1st time beli buku Pak Samad :D

"Bapak, boleh ambil gambar?"

1st time beli buku Ramli Awang Murshid :p

Wif Ramli Awang Murshid

Faisal Tehrani memang menikam kalbu,hehe


_________
Muka diblurkan untuk melindungi jerawat! hik hik!

Nurul, Ahad depan kita pergi lagi tau!


19 comments:

akirasuri said...

Wah! Beshnya!!
Nak gi jugak..
Nak gi jugak..
Haish!

*Jeles*

mazudi said...

Bestnya.
Saya pun ada juga setengah rak buku yang tak terbaca baca sampai hari ni. Takper,yg penting rajin beli, pastu org tengok kata kita rajin baca buku.
Haha...

khairyn said...

terima kasih hayad.

kamu dapat bingkisan saat tulisan saya masih boleh dibaca hahahahaha

NuRuL said...

jom..aku set aje :)

ainul said...

nape kite takjumpe kat sane? ramai gile2 org kan..

arianna adrizal said...

teringat dulu bergambar dengan HM Tuah kat pesta buku tahun bila tak ingat dah. ntah mana ntah gambar tu.

hayad said...

akirasuri--> g la cik akira

mazudi--> btul2, btul sgt kaedah tu,hehehe

khairyn--> la ye ker? mujur saya bertuah kan? hahaha

nurul--> arini tgn aku sakit akibat bebanan membawa buku2 smlm :D

ainul--> mmg ramai gile. kalo dok sebelah2 pun leh tak perasan ,hehe

aianna adrizal--> err..gambo tu dh dok dlm recycle bin kot kak anne,kekeke

kemat said...

agak2 last daya nanti ada jualan runtuh ker....

Khairnaj said...

cikgu, sy nak pinjam zahrah tigris tu bleh tak???

nUr@dDeEn said...

Hoh!
Ko bergambo ngan Pak Samad!
Huh!
Ko bergambo ngan RAM!
Heh!
Ko bergambo ngan FT!
Hoh! Huh! Heh!

HaHaHaHaHa!!

Kasawari said...

wah sana sini semua entri pesta buku.. aduhai.. orang selatan tak kesampaian nak pergi.. pesta emas adalah kita org gi.. he he

k-riey said...

bce hatiku di harajuku..
best gile gile gile!

ruru said...

ai...
nampaknye aku sorang je la..yg tak tunjuk buku ape lagi :P

faridfadhly said...

mak aih.

dah pandai buat magic blom

achik said...

wah.. borong sakan..
dan bergambar sakan juga.. ;)

hayad said...

kemat--> tak tau la. tu yg nk g ahad ni nnt

khainaj--> ala, kak yue mu pun beli jgk.pnjm dia punye la :p

nur@addeen--> mcm bersilat lak ko ni. huh hah hoh heh!

kasawari--> buku tu emas gak :D

k-riey--> sy tak sempat nk baca lg,hehehe

ruru--> cpt la tunjuk ruru :)

faridfadhly--> aku tak sempat pun nak berlatih lg,haha

achik--> mestik.wajib bergambar tuh,hehehe

Mazarina said...

wawaa..bgambo ngan a.samad said...isk2...dh le amik gambo ngan FT...jeles2!!!hhahaa...ari tu beli buku FT segan nk amik gambo dia.huhuhu....bulan tak bmadu di fatehpur sikri tu kat india ke? rasanya ada kat umah...

sedey2...org kat sini mana ada pameran buku...:(

Anonymous said...

auto insurance in michigan california car insurance

Anonymous said...

cheap auto insurance

Followers