(",)

Alamak! Tak sempat nak updet blog. Saya terbizi!!! Senarai blog-blog di sebelah kiri blog ini pun tak sempat saya jenguk! Nanti ya!

_______________
Saya risau juga ni. Risau populariti saya merudum jika tiada updet dilakukan :D

5 comments:

cikgu jawe said...

jgn risau. populariti ko tak jatuh punya. lagi pun sapa yang nak jatuhkan ko. fasha? fara? beyonce? atau sufiyah yusof?

wakakakaaaa!!

kerja molek2 weh. blog ni cuma sampingan je.

NazRism said...

PELUANG PERNIAGAAN TANPA MODAL

Rebutlah peluang keemasan ini sebagai usahawan bioteknologi bersama BIOTEAM.

Anda tak perlu keluar MODAL , cuma isi borang yang disediakan.

Kemudian ajak 10 org kawan anda sertai.
Juga isi borang yang sama.
Borang2 yang siap diisi akan dihantar ke HQ BIOTEAM.
Dlm tempoh 1 bln anda akan dapat RM 5,000 dari TEKUN, dimana :
=>RM 2912 Join BIOTEAM( Dpt Produk:Jual dpt RM 3640)
=>RM 150 Keahlian SPA & BEAUTY CENTRE
=>Bakinya RM 1938 , masuk poket anda lerrr ….

Begitu juga kawan2 anda, masing2 bawa 10 orang isi borang jerr …
Mereka juga akan dapat RM 5,000 untuk mula bisnes
Bila kawan2 anda dapat RM 5,000 , apa yang anda dapat ???
Anda dapat … bonus penajaan RM 900++ bagi satu orang.
Jadi bila 10 orang , bermakna anda dapat RM 9,000++.

Kan dah boleh bayar balik duit dari TEKUN tu.
Malah ada baki lagi RM 4,000++.
Menarik bukan ????

Itu baru permulaan. Ada banyak lagi ………..

Jadi, jika berminat dan nak maklumat lanjut, hubungi :

017 259 5991 NAZZ
Layari …. http://nazrism-network.blogspot.com

ATAU boleh datang ke pejabat kami :

Jln Wawasan 2/3 Bandar Baru Ampang
( Dekat dengan KFC )
Waktu Pejabat : Isnin – Jumaat ( 10am – 10pm )

FREE BUSINESS TIPS....
http://nazrism.blogspot.com
ONLINE BUSINESS …
http://online-bizzz.blogspot.com

achik said...

daku pun tgh ke'bz'an.. err tp biasa la, multitasking.. ;p

hayad said...

cikgu jawe--> yer yer, aku tengah kerja keras la ni,kekekeke

nazrism--> perghhhh!!! tanpa modal tuuu

achik--> jom kita sama2 bizi,hehe

Maryam Abu Ahmad said...

meh nak tolong update.. ha ha ha!

er.. saje jek... :P

(selalu jek datang, tapi tak tinggal jejak.)

Followers