Teluk Batik

Mula-mula saya bercadang mahu attend kenduri kawen 2 orang rakan saya di Kedah. Sorang di Alor Setar, sorang lagi di Jitra. Hari ahad pulak kawan jemput kenduri kawen abang dia di Tasik Titiwangsa. Semua tu saya tak pergi, sebab family kata nak berpicnic di Teluk Batik. Saya rasa saya pilih untuk join family first lah.

Sayang juga tak dapat attend kenduri kawan-kawan tu sebab setakat ni hampir 90% kawan yg kawen saya attend, hehehe.



Hari Jumaat, dari KL saya naik bus ke Manjung. Hari ahad balik semula ke KL. Jaga xm SPM seperti biasa minggu ini.


[Kenapa saya rasa dunia blog semacam semakin malap je ek? Ramai yang dah tak update blog masing-masing. Untuk saya pula, saya update saja la. Dah terbiasa, kekeke ;p]




4 comments:

Ah Win said...

dayah,
teluk batik ni byk jelly fish tau,
kami oernah praktikum disana dulu...suami pernah kena sengat...memang pedih..

:)

hayad said...

kak awin--> dayah dah bebrapa kali mandi ctu. tp setakat ni tak penah kena lg la. tp skang ni air dah gatal2 la. dah kotor mungkin. agaknya jelly fish pun dah tak boleh hidup, hehe

Teacher Hafizah said...

bila air makin kotor, makin banyak jelly fish wahai dayah. tngk sbelum mandi. aku tngk gambo ko makan tu pun aku tau hg syok giler p mandi laut tu. confirm xde jellyfish!

hayad said...

ha, ye ke? lagi kotor lg byk jelly fish? tak tau la plak.

Followers