Cuti Awal Muharram

Lega sikit hari ini cuti. Boleh setelkan kerja-kerja pengkeranian yang perlu dibereskan segera tu.


Semalam saya dapat laptop Hak Kerajaan Malaysia ni. Keenam-enam kami guru sains dan matematik dapat. Baru dapat ok! Sampai saya dah beli laptop sendiri pun.

"Dayah, bagi Kak Esha guna la leh? Nak guna ajaq LK ngan Ekonomi Asas". Tanya Kak Esha housemate saya.

"Guna je la Kak Esha... Tapi kalo orang maintanaince tu datang, dayah nak pi antaq tau. Pasal mamat tu ensem Kak Eshaaa... hahaha!!!"

"Ceh!"

SALAM MAAL HIJRAH 1429 SEMUA!!!

Saya mahu jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelum ini. Amin :)


16 comments:

akirasuri said...

Salam hijriah dayah! :D

Oit! Cuti-cuti hang buat pe?
Pssstt.. nanti kem salam kat mamat ensem tu ek :))

fiq said...

akira dah stat da. hahah. dayah. laptop ni kira pinjam ke dapat terus?
salam tahun baru skali lagi ye

hayad said...

akirasuri--> cuti dok umah je, smbil rehat2..tdo2, landing2 atas katil :D

kalo aku kem salam pn dia bkn knl.baik aku sendiri yg ucapkan salam kt dia,hahaha

fiq--> Nama lg HAK KERAJAAN MALAYSIA. kalau ditakdirkan sy bertukar sekolah, kena la serah semula. selagi saya dok sek tu, selagi tu la laptop ni dibawah tanggungjwb sy :p tanggungjawab je tp bkn hak,hehe

ainul said...

salam maal hijrah dayah..ngajo rerajin ye :D

13may said...

salam maal hijrah dayah...

jom makan laksa ;)

kemat said...

Salam Maal Hijrah. Makin bersemangat la ngajar dapat laptop nie. Leh la buat sesi pengajaran ala2 ICT ckit.

hayad said...

ainul--> insya allah rajin,hehehe

13may--> jom!!!

kemat--> dah buat dah pn dgn laptop sendiri.nunggu laptop kerajaan ni lama sangat :p

Mazudi said...

pasni blh la hari hari update blog

Azhar Ahmad said...

Uh uh, bestnya dapat laptop kerajaan ber....

Salam dari Teratak Nurani....

hayad said...

mazudi--> sy tak gna pn laptop kerajaan ni.lbh selesa dgn laptop milik sendiri :p oh! mungkin en.mazudi tak tahu yg saya sdh lama menjadi pengguna maxis broadband.mmg sy leh updet blog ari2 pun...

azhar ahmad--> best ke? takde rasa best pun,kekeke

hakim dirani said...

Salam maal hijrah. saya doakan impian untuk lebih baik itu tercapai.

hayad said...

hakim dirani--> semoga makbul doa anda utk saya itu :)

lindosh said...

ada 2 laptop la skang neh. pastu ko guna lebih yang mana?

achik said...

salam maal hijrah dayah.. :)

hayad said...

lindosh--> yg sendiri punye,ehe...

achik--> salam maal hijrah juga achik ;)

jeff said...

salam 1429 hijrah

selamat meneruskan tggungjawab mendidik anak bangsa.

Followers